lördag 6 mars 2010

Varje moln har en silverkant!

Portugal, Monte Gordo. Algarvekusten.

Nyss vaknat.. blev sent inatt!


Såg att min kära vän, solstrålen Alex var inne på Skype så var tvungen att snacka med tokisen! Var evigheter sedan sist, flera månader! 3-4 månader kan ja tro.
Skitkul! :) Tyvärr hade hon dåliga nyheter, angeånde hennes jobb som underhållare för Fritidsresor på Gran Canaria. Hon skall inte få jobba sommar sesongen som hon varit loooovad nu jättelänge och sett fram emot! :(






Stackars stackars Alex, passionen hon har för sitt jobb är inte utav denna värld! Hon älskar sitt jobb!
-Hur vanligt är det?

Håller tummarna att någon blir sjuk så hon får ersätta den personen!
Mohahhahahah... Kom igen elaka virus, do youre thing! :P





Jag var där och hälsade på i September förra året då hon var i Portugal! Så himla skönt och superkul att få se henne in action! Superduktig! :) ..och självklart så lärde hon mig några av sina superskills hahahha.. ballongfantasten Sussi satt igång efter en snabblektion! hehehhe.. schnyyyyygt! :P

Lycka te Alex som själv sa till mig inatt:
-Sussi, varje moln har en silvenkant!
Fint! :)

Alex i sin magikerkostym! Så stiligt! :)

4 kommentarer:

Lotta sa...

hihihihi, du är la för rolig, nen du har nog glömt varifrån det hräö med ballongtrixen kommer!!! hehehe det ar nämligen en liten tokis på din ffest smo introducerade denna konst i sällskapet. mohahahhaha

I Sussis skojiga sagovärld! sa...

hahhahah ja absolut, minns tydligt den söta lilla narren som sprallig studsade runt på min 30 års fest och blåste ballongfigurer hihi :P

grymt duktig narr! :)

Lotta sa...

hihihihi, herregud, tänk att jag fyller 30 i sommar. hmm kanske lär dra ihop någon färre då jag med. hmm jag får fundra på det. men man kan ju aldrig bräcka din ciruksferre, den va grym. får kanske ta hjälp av proffsfestfxaren om jag ska ha någon. =)

I Sussis skojiga sagovärld! sa...

Jaaaaaa FEST!!! Ser jag fram emot! Blir ju succè såklart!
..hahahaha ja klart du kan anlita mig! Jag rekomenderar att ta hjälp att många för det var lite för tufft att anordna det mest själv! Huff

Känns skönt att du kryper närmare vuxenstrecket du med! Hihi