onsdag 24 mars 2010

Splash......

Fy.. jag har ångest!
Vad ska jag göra?? Tankarna spinner runt i mitt huvud som en virvelvind och jag vet inte vad som blir bästa.. hjärtat säger mig sen sak.. Kanske ska lyssna på det?
Men.. undra om det är det bästa??
Handlar inte om mig utan om en annan.. inte Robert utan nåt helt annat!

Jag återkommer.. men blir ju alldeles trött av att tänka.
Fick ett samtal nyss som gjorde mig lugnare i hjärtat, men samtidigt ledsen! Ska berätta, men inte nu.


Och.. Ljungberg. Oj oj oj han är gammal! Han har börjat skita uppe på sin hylla på väggen.. rakt ner mellen springorna i hyllan och splash...
..en härlig klet mitt på golvet. Fy fan så äckligt det är!
Som sagt han är gammal!
Verkar inte förstå vart han sak gå längre, dvs toa! Han har i hela sitt liv gått in på toaletten och gjort sina behov i dushen, på golvet! Då har jag kunnat spola ner bajset i toan och duscha honom ren sen. Perfekt!
Vad händer nu? Är det ålderstecken, han är pigg förövrigt nu när solen kommer fram men kan inte sköta sina behov. Jag blir galen! Djur brukar inte skita där dom sitter liksom. hmmm... renligt?
-Nej!
Finns någon slagt ödleblöja? haha

Kanske ska skapa en sån och ta patent?!

Inga kommentarer: