måndag 15 mars 2010

Redfulligt lösa Fotomodellerna Sussi och Hanna!

Idag fick jag lämna in min mobil för andra gången till Teknikmagasinet, suck.
Tur man har 3 månaders service garanti! :) Håll tummarna att jag får en ny fräsch mobil tillbaka känns liksom som att den har gjort sitt. Är helseg, hänger sig hela tiden, stänger av sig och djävvlas med mig. Blir galen!

Jag har lyckats ge min lillasyster en helt ny värld idag hahhahaha
..en ny matvärld!
Jag har.. tadam tadam.. introduserat Chili con carne i hennes liv! Hon hade för sig att det var äckligt, jag har full förståelse för jag hade en idè om att kött var livsfarligt i hela min barndom haha.. men.. som Beccis sa:
-Oj, det här var ju jättegott! haha
Så sa även jag då min moster stekte på lövbiff när jag var kanske 13 år gammal.. oj oj oj så glatt överaskad jag blev.. Lite tokigt att inte tycka om kött då man har en far som är jägare!! ..hahahhaha det blev många jobbiga stunder vid matbordet! Stackars liten Sussi.


Till i LÖrdags :P

Hannalainen och Sussilainen ses i en lya i Forssa..
dvs min!! Hihi
Vi hade så himla skoj, har jag alltid med Hanna token!

Hanna frågar vänligt om jag kan hjälpa henne med att slinga håret! Självklart! :)
Klockan är 19 då vi påbörjar det hela.. på med hättan!
- Sccchnyggt tjejen!
Drar ut test efter test ur den finfina hättan heehe så festligt att bara se Hanna i den! Man ser alltid helt galen ut i slinghätta slår liksom aldrig fel haha.. Gjorde smarriga mjölkdrinkar och skrattade ikapp mest heeeela tiden! :)
..men sen kommer vi ju som på att vi lär käka också så mästerkockarna slängde ihop makaroner, kassler och en creme fraich sås.. Slängde i lite av varje.. diverse kryddor och sweet chili sås och vipps.. blev supergött! Var visst en Hanna special!


-Hur länge ska det verka??
ooooj oj oj.. ingen aning.. letade på pappret i röran! Haha.. men ingen fara.. det ordnar sig.. 20-50 min! EEeeee lugn! -Skål! :P



Får den mer briljanta idèn efter den andra haha..
har ni sett den nya Kickreklamen???
http://www.youtube.com/watch?v=qxgi_repgFY&feature=player_embedded
..med de toksminkade tjejerna som sliter i.. hmm nåt!?? Snubblar te och ser chockade ut.. så hooops faller en nagelack ner och..
Vi kom ju på att vi måste ju bara göra ett försök att likna
primadonnorna
i reklamen! :)
hahahahhaha.. Hanna var så grym, som en kopia av modellerna!!!
Waaooooo wilken inlevelse! Jag är så sjukt imponerad,
på riktigt!Sen var det min tur! :P Sjuuuuuukt likt va!
..hahahhaha sikket tok tok tok.. men oj så roligt!
Ser mer som om jag håller på att få ett psykbryt..
-Akta er gått folk för galningen!!! Tror inte reklam branchen är nåt för mig! Tur jag testade hemma och inte gjorde bort mig professionellt!! Eller hur haha

Tiden går fort när man har roligt!!! :) Kollade klockan och den var 22.00 hoooooops, vi hade hållit på i 3 timmar.. haha hur gick det till? Nu börjde det brunna i knutarna! Hanna slänger fram hårtorken för att skynda på blonderings processen!! Sen skulle ju Hanna även:
  1. Tvätta håret
  2. Föna håret
  3. Styla håret
  4. Sminka sig
  5. Fixa smycken
  6. Packa gå ut väskan och så vidare..
Kände hur tiden rann iväg lite för fort! :P


-Go go Hanna.. skynda dig!
Shit hur ska vi hinna.?????
hahahha ja ja ja det ordnar sig!
Skratt.. å
-sKååååååÅL! :)




Vi värmde upp med en dans i mitt vardagsrum, en flumdans såklart.. Hanna imponerade på mig med superman- dansen, seriös koreagrafi må jag lova! :D
..och jag tog till isborr moves! Grymt snygga var vi!
Och visst blev håret snyggt det mä!!!
Helnöjd Hanna.. tur för mig!
Vi beställde taxi och drog ner på Liljan. Bolanche hade visst milslång kö och Robert m fl var på Liljan.. blir inte alltid som man tänkt sig! Tyvärr blev det lite olyckligt så RObban fick dra därifrån, rök nästan ihop med en annan och hej å hå men jag å Hanna stanna kvar och rocka tills klockan slog 2! hi hi..
Intressant konstnärlig bild! hahahhaha
Träffade på Mannebanne efter krogen, dax för nattamat!


-Tack för en skitrolig kväll söta Hanna!
Se u soon, och då blir det Bolle!! :)


Inga kommentarer: