onsdag 17 mars 2010

Hoppas på ny bil! :)


Idag ska jag iväg och kolla på en bil! hihi..
En Honda Civic 95a. Vit. Är inte den på bilden! Den finns just nu på en bilfirma, jag känner en försäljare där så känns tryggt! Posivt är att man får garanti och att den är besiktigad av dem på bilfiman så man vet att den fungerar!! Toppen! :)
Dom ser jättefina ut och verkar vara toppenbilar i att fungera, billiga i skatt och drar lite bensin! Perfa! VOre helt underbart med en bil jag kan lita på! Min Reanult har jag helt tappat hoppet om, skroten nästa! vet ej om jag kan få nåt för den alls....
-Nån som vill köpa den billigt??????
Orkar inte bli arg på den mera! Får vara nog nu!
Hålla tummarna ang Hondan nu!
:)

Min hundvakt Jessica som funkar superbra har nu gått från att vara arbetslös till att gå in på en åtgärd, dvs praktik! Nu står jag utan hundvakt igen!
Är det någon som vet någon som jättegärna vill vara hundvakt så säg till mig snälla! Måste lösa detta, jag får snart magsår av att oroa mig för Ronja! Hon är så blyg och försiktig så det är inte lätt att hitta hundvakt till henne.. har fått säga nej till några pga av för busiga barn som hon blivit rädd och osäker inför eller att dom haft hund som varit för busiga för Ronja vill inte att hundar hoppar på henne, det är otäckt! :)
Hon behöver lugn och ro.

Det jag behöver är:
  1. att någon kan gå ut med henne vid lunchtid då jag jobbar dagpass dvs 7.30- 16.30
  2. ..eller att ha henne ett dygn.. dvs 7.30- 7.30 eller på helgen 9.00-9.00
Nån som vill ha en go tjej som sällskap ibland??? Hon är en riktig solstråle att gå ut och gå med.
Tipsa gärna andra hundälskande vänner ni känner!
Skriv kommentar här eller maila på zussiscorpion@hotmail.com

Kram å ha en bra dag!


Klockan är 14.45 och jag har en bil!!!!!
-Jihoooooooooooooo jag är så sjukt sjukt sjukt sjukt glad!

skriver mer ikväll och lägger ut bild på den! :)

Inga kommentarer: