lördag 13 mars 2010

i nattatimmen.. full å charmig!

hahahaha shit
Hanna är en festlig tjej! herregud så roligt vi haft ikväll! hhhahaha
Jag har gjort slingor i håret bla.. så nu står hon och blåser håret för fullt, sen ska vi ner på stan!
Vi har haft så sjukt roligt, å nyktra är vi inte nån av oss just nu!
JAR har just reparetat hårtårken hahaha
Hanna kom hit å sa..
Sussi hur ska jag säga.. -din hårtork verkar itne fungera längre!! med en nervös min..
Jaa.. hmm
-kan det vara kontakten som åkt ur, sa jag fundersamt och kollade.. aaaaah YES:
full jackpott till sussi.. pluggade i kontaketn och vipps satt den igång igen..
10 poängt till mig hahahha

Men herregud nu lrä jag ta fram piskan för klockan är snart 12 och hanna har inte börjat sminka sig än.. hur ska detta sluta?
Jag återkommer imorgon.. om jag orkar! :P

¨Bolle väntar på oss allafall det är jag säker på!
hhahahahha shit va mycket jag garvat.. för en timma sen sa hanna
-vi super oss redfulligt lösa.. jag undrar om hon behövde nåt mer då?
hahahaha hahahHAHHAHA hahahhaha HHAHAH aahahhahaha


tjing
;)

Inga kommentarer: