söndag 21 mars 2010

Jag blev blåst!!!! :(


Fredagsmys!! :)
Kan det blir bättre än med en Smirnoff ICE?
Jag älskar den, så otroligt läskande god!
Jo förresten, klart det kan bli bättre än så här!!! Vad yrar jag om.. Haha




Med en Robert såklart! :)

Robban höll sig te nåra goa öl så körde vi lite spontan Guitar Hero kväll med..

..Stefan! Haha.. första gången han testade och han gick lös på trummorna med en gång och blev helt fast! Riktigt duktig! :) När jag å RObert tröttnat på att briljera med gitarrerna så körde Stefan sitt egna race..
Kul!
Minns själv hur galen jag var i Guitar Hero i början, satt uppe och övade på gitarren halva nätterna.. kunde inte sluta! :)

Vi kom som på att vatusan.. vi är fortfarande singlar på Facebook, dvs i den andra världen! Endel har frågasatt det hela.. Är du singel??
Ja.. är man det i Fejanvärlden så "är det la så i verkligeheten också" ... eller? Haha.. Måste ju uppdateras!!!! Oj oj oj tok tok.. VI kände att vi var tvungna att ändra på det allafall så blev en del av vårt Fredagsnöje även det! :)
På Lördagen var Robert lite trötter, hmm dvs bakis! :) ..men solen sken från en klarblå himmel och inombords skrek någon till mig att..
-Du måste gå uuuuuuut toka! :) Så jag drog med mig Robban på en sväng med bilen.. såååå roligt att köra min bil! Den är så pigg och glad min fina racer!! Vi hälsade på lite vänner till Robert ute i Sellnäs! Fia och Valle! Härligt!


Solen värmde så underbart mot huden! Det bubblade av vårkänslor i kroppen på mig! Vill bara vara ute i solskenet, andas in alla dofter som letar sig fram under vintertäcket och se alla vårtecken och höra fågelkvittret! Känndes som att våren var på G!! :)
Njutning på hög nivå!!



Strumpor ute! :) Gulligt!
Gröngräset tittar fram!
-Välkommen!

Det droppar från taket! Inte helt lätt att titta i kameran! Haha.. rejält bländad!



Jag kunde inte bli annat än superglad och sprallig av allt grönt jag skymtade överallt!!! Jo.. visst fick jag gå nära.. huka mig ner för att se men det är klart jag vill! :) Klart någon måste prata med de små och säga grattis till livet!






Fia har tagit över en liten naken hund! Han heter Cosmoz men kallas för skrot! Hahahha.. passar honom token! Vissa tycker den här rasen är fruktansvärt ful och äcklig och alltmöjligt negativt! Robert komentar:
-Skabbräv! hihi..
Jag tycker han är supersöt! :)
Vi tog en promenad med skrot och hans hundkompis, mys! :) Sen ville Skrot följa med mig hem sa han ;) men Fia protesterade, ej till salu! Men Fia, kan misstolkas då du sätter på honom en streckkod! Akta så jag inte plockar ner honom i en kundvagt, eller innanför jackan. :)
Sååååå fin!!!
Jag drog te stallet en sväng med Fia! Jättekul!!!! :D
HOn har hand om massa hästar och jag ville absolut se dem allaihopa innan vi for hem! Här har vi världens goaste och gulligaste lilla häst! Casper heter han!
Hästpuss!!! :)
Så fin! Känner stor respekt för hästar. Sådana kraftpaket! Men känner samtidigt en enorm samhörighet!! -->Samma råstyrka och samma fina hårman, som ni ser! ;)


En sån här liten krabat till "häst" kan man ju bara inte vara rädd för, kändes mer som en hund! Haha.. gick runt där i stallgången och buffade på nån hink och busade! Han hade lattjo lajbans! Hel kul polle! :)







Kvällsnöjet blev Bowling med Fia och Valle!


Robban började! Kan ju erkänna att -JA jag är en fruktansvärt dålig förlorare så går det inte bra så kan jag helt tappa lusten och nöjet i det hela.. men denna kväll gick det riktigt bra!
Jag hade ingen otur helt enkelt utan spelade på ren skicklighet och sopade banan med allihopa !

-Tjihoooo jag hade skitkul! :)




Som ni ser, poängen!!! VI hann med 3 serier, och jag briljerade i alla hahahhahhaha.. vissa andra började tappa gnistan, vilket jag förstår. Skulle lika gärna kunna vara jag som satt där och surade och tyckte det var pisstråkigt haha! Men men,,
;)

Whos the boss, whos the champion, whos the best!?
-Me me me!!!
Tack för en rolig match!! Hoppas ni vill spela med mig igen!! :)
Gick vidare till Bolanche jag och Robert, träffade på supersöta Hanna Kihl!! Ceep on strong gumman! Du är värd det bästa! :) HOn ska dra till Mallis till 99% och jobba! Så avis! Så grymt kul för henne!

Söndagen har varit hellugn med massa slappande i skönt soffläge med Robert! Perfekt! :)
Kollade ut och ser till min förskräckelse att allt är täckt av en decimeter snö! Vårvädret som bortblåst Hmm vad hände? Tråkigt, men jag får la acceptera att jag blev totalt blåst! Våren är inte här än!!!! INse fakta Sussi! Bara te att vänta lite till....
Sen avslutade jag helgen med å dra på Afrikansk dans på Friskis ikväll, var skitkul! Jag har testat det 1 ggn förut och älskade det, så skönt å bara släppa loss och flumma! Bara flaxa runt liksom hehe.. man går in i musiken bara ler! Skoj om nån hakar på nån gång, är varje söndag. Jag ska gå så ofta jag kan! Bara å säga te om nån vill med!!!
Shake that as! haha
Goa mackor med pesto, svartrökt skinka, spenat och gött på, hallonkräm och apelsinjouce med.. Viktigt!!! --> med fruktkött!! MMmmmmmums!

Ny vecka, undra vad den kommer bjuda på!??

Inga kommentarer: