fredag 5 mars 2010

Förbereder mig för bröllop! :)

Hahahahah.. Här har vi mig som 90 årig gammeltanta! Hade lillsyrran Rebecca på besök och vi skulle absolut jämföra vem som fick mest rynkor! Jag var först ut.. hehe
-Snyggt va!
:P


Sen Beccis tur.. jag fick verkligen vara hård på na för å se nå resultat.
-Rebecca kniiiiiiip!! Kom igen, ta i! Aaaaahhhh men för bövelen knip sa jag ju! Omöjligt uppdrag. Tösen är ju slät som en mogen mango.

..hahhaa 16 år är hon skitungen! :) dam it!
Jag får återkomma om 15 år typ hehe

Så ett snyggt gruppfoto på framtida tanterna!
Festligt!

Igår var jag ut till Rankhyttans herrgård och provfotograferade lite omgivingar mm för att få en känsla för morgondagens bröllops fotografering!! Så spännande, och nervöst! Vill ju att det ska bli sååååå bra hihi! :) Vill fånga glädjen, passionen, kärleken!
Den syns tydligt på den här tavlan som hänger i entrèn till herrgården! Vacker! :)

Här har vi bröllopsparet hihiHerrgården! Det här fönstret fastnade jag för! Så vackert..
..dalakänslan är där och mys med snön som vilar så fridfullt! :)
Härligt med alla snö!! Hihi,,
-jihooooo, blir nog nåt skojigt glädjeskutt imöra! haha... Kul!

Klockan är 00.30.
Dax att sova nu, handlat in lite smycken idag och en fin fin schal att till min klänning imorrn! Kollat på fotoutrustningen.. men orkar inte mer nu, får kika vidare imorrn och förbereda mig!
Kram alla och trevlig helg! :)

4 kommentarer:

Lotta sa...

hahahha kör du samma taktik med smyckena denna gången som till smurffesten. hehehehehe

I Sussis skojiga sagovärld! sa...

hahahhahah vettu hur det blev med smurfsmyckena!!
-Jag lämnade aldrig tebaks nåt! hehe blir lätt så, inte alltid som man tänkt sig ojdå
och förresten så blev dom jag hade på mig BLÅA hahahahhah

Beccis sa...

hihi ja, kom tillbaka om 15 år du! när jag är 31 :D för du........ då är du också 15 år äldre ! moahhahahahhahahahahhahaha

I Sussis skojiga sagovärld! sa...

va jag? vadå menar du att jag blir äldre? Näää hahhaah :P jag stannar nog i åldern nu, vadå mamma är ju bara 28 så jag har ju faktiskt gått om henne!! hihi

Men då kan jag ju jämföra allafall min rynkbild från iår med din om 15 år få se vem som är rynkigast då!

Pöss på dä sörran