torsdag 18 mars 2010

Stolt bilägare!

..oooooo hämtade bilen efter jobbet idag!
Åkte hemåt och plötsligt så känner jag hur ett megastort leende bara poff sätter sig över heeela mitt ansikte hahah och ett lyckorus sprider sig snabbt genom kroppen! Pirr pirr och glädje te tusen! Ville bara veva ner rutan och skrika:

-Öj woooow kolla in,
det här är min bil!!

..men jag hejdade mig.. tråkigt va! Haha
Den är verkligen superskön att köra, lätt och smidig. Har nog inte förstått riktigt än att den, just den bilen faktiskt är min!! Fräsigt!


Ska ta den till jobbet imorgon. :)
Jag är så sjukt trött och har huvudvärk, men skit i det va! Jag har ju en fungernade bil, käns helt fantastiskt!! Snygg är den också, och sportig, helnöjd är jag.. märks inte va!
hahaha

Nu ska jag gå och lägga mig, blir skönt krypa ner i sängen.
OBS.. en till investering jag gjorde igår var att köpa en morgonrock, velat ha en så länge nu! En svart i mjuk frottè, från Jysk! 149 kr bara och himmelskt skön!
OJ oj oj kan jag lugnt rekomendera!
Mys på hög nivå! :)

Godnatt!

2 kommentarer:

Adara sa...

Grattis till bilen :)
Antar Robban fixar det ordentligt! (rosten)
Stort leende, är det ett leende??
kram/pappa

I Sussis skojiga sagovärld! sa...

tack! :)
kände du inte igen mitt vackra stora leende? eller så har du bara inte sett mig le så STORT förut! :D haha

Kram dotra di