lördag 13 mars 2010

Lördags ferre på G!! Pepp!! :)

Hemma efter en heldag i Nybro.. det var skitkul! :)
Jag fick köra massor.. såg la ut såhär typ! Tyckte att det gick riktigt bra.. jag fick bra kontroll på skicarten! Härlig känsla! Sen vad andra tyckte då dom såg mig struntar jag blankt i hahahhaha.. dom kanske tyckte det såg ut som "hej kom å hjälp mig" :P
Fick prova olika körtekniker och att stanna på olika sätt! KÄnns ju rätt viktigt dårå! Ja tack det vill jag kunna! :) Åkte även i liften själv idag med skicarten framför mig, var lite nervöst för funkar väldigt speciellt!! Man ska lossa liften genom att dra i ett snöre, och funkar det inte så är man rätt rökt för man når inte liften den är i toppen på carten och jag står ju UNDER den hehe då måste nån vänlig själ trycka på nödstopp!!! :P Men jag klarade det galant!! Hurra hurra för mig! haha
Allafall helt perfekt väder för en heldag utomhus!!!! :) Solen sken på oss hela tiden och det var/är fortfarande plusgrader och toppenväder ute! Jag bara älskar utomhus aktiviteter! Men.. nu är jag sjuuuukt trött!
Har ätit lite sallad som blev kvar sedan igår, jag å Rebecca köpte grillad kyckling och slängde ihop en sallad med tomar, gurka, morot, fetaost, paprika, majs och ärtor, så mums! :P

Vi hade en helkväll igår jag å Beccis, vi började med ett träningspass på Friskis kl 18.00 men herregud sån dryg instruktör, hon skrek som en tok hela tiden när vi skulle byta steg.. ska jag inte gå på igen! no no no men gud så drygt det var.. hade träningsvärk imorrse.. kändes av på skicarten kan jag lova hahahhahah
Sen åt vi och kolla på Lets Dance på TV4 med Robert och proppade alla i oss chips och Ranchdipp! Så gött! Är det fredagsmys så är det!! :D

Öppnade en Smirnoff Ice nyss, jag är så partysugen så det är helt sjukt hihi fick ju inte åka på kryss igår så då jäklars blir det utgång ikväll istället haha, jag är så pepp!!
Ska ta ett bad snart också och vila lite.. sen så är det party party som gäller!!
-Tjihooo
Dansa sönder dansgolven på Bolanche antagligen.. länge sedan jag var där. Världens goaste Hanna kommer hit snart!! Blir kalaskul!


Ha så sköj ikväll alla tokstollar!
..och alla andra med!! Haha ;)

2 kommentarer:

Lotta sa...

hahaha, gud vad duktiga ni var med träningen!!! pepp pepp till er!!! love you! och gud vad gott med chips och dippa då!! mums, lär vi ta en kväll när jag e hemma, hehehhe pusspusss, och heja heja för skicarten

I Sussis skojiga sagovärld! sa...

tackar och bockar! Vi ska på afrikansk dans imorgon, ja hmmm få se hur jag mår i kroppen bara efter heldag på skidor hahha kanske inte tar mig ur sängen! ;)
absolut, jag är på!
Chips kväll för hela slanten! Chipsomanen sätter sig icke på tvären till såna härliga förslag!
haha

pöss på däää och pussa alice från moster! Saknar er så!