onsdag 17 mars 2010

Jag är så sjuuukt glad! :)

Är fortfarande sjukt sjukt sjukt sjukt glad! :)


Jag har snart en bil!!
Som fungerar därtill haha änt ä sjukt så säg! Jag och min älskade mamma åkte och kollade in den idag, tog en provrunda te Paris och tebaks på en 10 minuter och absolut, det var bra raktetbränsle i den pigga rackaren! ;)
hmm... Paris kan ha hetat "vändzonen vid Lerbäcken", Ludvika vägen hehe

Ska hämta den efter jobbet imorgon, vrålåket! Så det är lika bra Borlängefolket aktar sig från gatorna imorrn för Sussilainen kommer förvandlas till rallyKalle och svicsha fram såsom blixten själv! MOhaha..
Så gött!Var några små rostfläckar längst ner under bildörrarna men det var ytrost som min underbara Robert lovat fixa åt mig! Härligt att ha en händig karl! :) Det värsta roststället var här nedan! Vid bakre hjulet. Droppade av mamma i sin butik på stan (Jerrys damkläder) och fick ett samtal från Mannebanne om att han och Niclas skulle luncha på Thairestaurang. Sånt kan man bara inte missa..
Love Thai! :)
Fick fira Niclas som fyllde 32 igår, gammelgubbe!!!! Trettiotvå år.. så sjuuuukt gammalt!!! Moha ha ha. Känns tokskönt å kunna säga det, är ju evigheter tills man fyller detsamma..
..hmmm sisådär 7 månader och 8 dagar!!
Andas ut! :)


Tog ett
glädjeskutt då jag kom hem från bilfirman och kollat så att försäkringen var OK, skatten OK, ringt Pär på bilfirman och meddelat att..
-Ja jag tar den!:) hahahhahah som sagt.. hopp och studs och hurra rop i Forssa! HÖrde nån mig? ?

Firade med påskägg!

Jo men kom igen, visst ser jag lite skräckinjagande ut, anstängde mig ju! :)
Godisråttan Sussi bara älskar dom här godisarna!
Härligt med alla högtider och tillhörande sötsaker! :)
Såg dom igår på affären, började dreggla direkt så var bara tvungen å köpa en påse! Det värsta är att jag var snål, vadå!!! En påse? Den tog ju slut idag. Hur tänkte jag? Oj oj oj oj.. illa illa dålig bedömning! Får skärpa mig :) Ytterliga information från min shoppingtur på
Willys igår:


Storhandlade!
Tänkte att..
"Jag tar massa papp påsar för dom håller alltid så bra!"

Packar i som en dåre, alltid milslång kö och alla har bråttom ut! Skynda skynda, ut med allt te bilen (Mammas) och så var det bara att bära över påsarna till skuffen!

En i, två i, 3 i, och sista påsen kvar.. Den är tung... hmm får ta i!!! Huff.. upp ur vagnen och mot skuffen.. där mitt emellan brister båda jävvla handtagen.. och påsen far med en väldans fart rakt ner i marken. OBS observeeeera, detta innebär att mina nävar får en väääldans fart uppåt.. haha och vad är just där och inte mitt ansikte!! Ger mig själv en sjujädra smocka rakt på näsan!!
-AAAAAaaaaaaaaaaaj som fan.
Var helt övertygad att jag skulle börja blöda näsblod! Står där och känner på min onda näsa och spottar och svär över Willys värdelösa papp påsar!! Varning varning! Bluff och båg. Bodde jag i USA skulla jag stämma dom genast!!! :(

Willys ska vara glada att jag i nästa stund börjar garva och undrar hur det måste sett ut.. haha scenen spelas upp framför mig i min fantasi och jag garvar åt det resten av dagen! Sikke tok! :D

Så till ett hett tips! MIn Renault står alltså till försäljning!! Den är avställd men funkar nog som reservsdelsbil åt nån mekare.. svinbillig bil, bara att hämta!
Kom med nåt förslag, jag nappar nog på det mesta!
Slå te nån! :P
Bild finns på förra inlägget!

Jag inväntar anstormning på mobilen av folk som blev störtförälskad och vill köpa min bil!! ;)

3 kommentarer:

Anna J sa...

Jag blev faktiskt lite rädd av dom där påskäggs hörtänderna, men mest av allt blev jag sugen, jag vill åxå ha sega påskägg!!!

Lotta sa...

åhhhh, vad fin din bil är,,, jag och alice vill åk a i den när vi komme rupp. hehehehe.. jag vill med ha gooooodis, men jag har ju börjat mitt nya liv, måste bli av med påsen på magen...

I Sussis skojiga sagovärld! sa...

klart ni får åka hihi :)
vi tar en tur å hälsa på nån! sikken lyxig åktur ni får då!!! lyllos er, om jag får säga det själv ahhahaha

ooo anna du är den först som blitt rädd för mig! Jag glädjeskuttar, härlig att jag äntligen lyckats haha