fredag 31 juli 2009

Stork-leverans igår natt!!

Åååå jag är så lycklig..
För min kompis Carro skull som fick en bäbis igår natt kl 2.30, en liten pojke!
-Sååååååååå roligt! Grattis!! :)
Mamma Carro, som jag ringde minst 4ggr om dagen under många år och lovade att aaaaldrig tappa kontakten med! Som jag lärde känna i Dublin 1999, då min nyvunnar vän på RättPris (arbetskollega) Tina efter 5 dagar drog hem till Sverige efter att ångrat sitt beslut som från börjar var gemensamt! Att stanna i Dublin och arbeta i 4-6 måndader.. där stod jag med 2 person jag inte kände! (Tinas kompisar) Skrämmande men även spännande! Resultat, vänskapen med Carro och My! Vi trängdes i en 2a med även en vidrig underlig tjej vid namn Aino och sprallig gla solstråle till tjej från Danmark vid namn Laila!!! Vi festade.. shoppade.. flummade.. skrattade.. utforskade Irland tillsammans.. och sedan var vi oskiljaktiga då vi kom hem! Betydde otroligt mycket för varandra..
Kontakten med Carro har tyvärr varit urusel många år nu, jag flyttade till Kalix för att studera i 2 år, hon drog te fjällen och träffade kille.. jag for sen till Stockholm för att bli kvar i hela 6 år, hon flyttade till sin älskade Peter i Ljusdal! Vi gled ifrån varandra.... Men..
..vi har fått upp kontaken lite sista året och det värmer gott i mitt hjärta! Hon är en härlig och tokig person jag håller kär.. och nu har dom en liten pojke som föralltid kommer att uppta deras tid och tankar! Men jag kommer att fara upp och tränga mig in i deras värld nu framöver så våra vägar inte skiljs igen! Vore hiskeligt hemskt!
Nej.. måste få se den lilla krabaten snart! Lika knasig som mor sin kan jag tro!
Även lika lycklig som sin mor hoppas jag för nu lär då Carro vara världens stoltaste och lyckligaste tjej/mor! hihi


GRATTIS till din första dag i jordelivet lilla människa!

Inga kommentarer: