fredag 10 juli 2009

Inredning!!

Visar en film över vad jag pysslar med just nu i min lya..
Resume över filmklippet...
  • Börjar med min utsikt hihi...
  • Sen till tidningsutklippet över SPRINTSTJÄRNORNA som kutade Blodomloppet och blev med på Sportens förstasida i DD!! haha :P
  • Går vidare till hallen med min "hallsoffa" jag målat om och klätt om och spegeln mm som jag fixade upp alldeles nyss!!
  • Vispar vidare in i sovrummet en snabbsväng för att visa upp Sänggavelen (gammal kökssoffa) som jag svettades och svor över alldeles för länge.. skrapade färg till förbannelse och betsade.. men oj så jättenöjd jag blev över resultatet! :D
  • Sedan så har vi vardagsrummet med min älskade taklampa jag hängde upp igår kväll som jag tycker är såååå vacker å mysig där inne! Är det bästa i hela vardagsrummet... sååååå GLAD är jag!! :D
  • Sist den tokiga tavlan jag pimpar upp hihiiii... bla har jag limmat dit en svans.. blir mer! Inte klar!! Fyller i alla konturer mm.. blir superskojsig! Kommer upp över soffan så småningom!
Ska åka ut till Robert nu och kramas.. han lär nog tvinga mig spackla lite också haha.. spacklar visst hallen har han berättat.. Han är så hängid å driftig min karl! Det gillar jag grymt mycket! Händer grejer när han sätter fart!!
Jag är ledig i helgen! Min goa snälla fina vän Clara som jag var kontaktperson åt i Stockholm i... hmmm kan varit 4 år, kommer hit på lördag med sin nya kontaktperson som även är min kompis!! hihi.. min tokigt roliga klätterkompis från Stockholm! Dom kommer fyrgylla min Lördagkväll och stannar till Söndag hos mig!
- Blir så roligt!!! Längtar!! Saknar dom så! Få se vad för skoj vi hittar på!!!
:D

Trevlig helg!!!! <3



1 kommentar:

alex sa...

hihi!.. vilken rolig rundvandring i ditt stylade slott.. kalaskul.. " och så vispar vi vidare... " hahah.. va coolt att ni blev kändisar på kuppen när ni sprang!
och din spegel på sniskan där gillade jag jättemycket.. det såg ut som en spetskant ju... jättefin! och du, allt de jobbet med sänggaveln.. det va värt de! riktigt läckert.. du är riktigt duktig du!
och jag skrattade när u virvlade i zebra svansen!
hru va besöket från sthlms tjejerna?