onsdag 8 juli 2009

en bön!

Men Guuuuuuuuuud!!
-Kan du se till att det slutar regn..
..snacka med dina polare te vädergudar!!
Pleas!



Jag vill iväg till Rusta å köpa målarfärg och lack till mitt matbord jag funnit för hela 75kronor på Emmaus! Änt ä bra så säg!! hehe..
Så glad! :D
Så sött bord, ett jättegammalt furubord som är av den mindre modellen! Blir gulligt i vitt.. lär hitta stolar bara, men det ordnar sig.
Ska på auktion nästa vecka i Gagnet med min vän Jeanette!! Blir superskoj! Kommer man nog hem med massa skoj! :D Kanske 4 fina vita matsals stolar! ;) hihi
Ska förbi mor också ikväll hade jag tänkt.. (huff om det slutar regna nån gång) och låna häftpistol! Har fått hem min hallsoffa som jag målat vit, ska klä om Sittdynan bara! Blir kanoners! Måste köpa ett regnställ också.. och stövlar! Är ett måste nu känner jag då jag har hund! Lär ju ut i alla väder!!!!

Varit ute hos min kille Robert några dagar.. så mysigt där ute på landet! Trivs bra där! Hans son Adam kom ut igår med så jag fick busa lite med han!

Nuuuuuu har regnet lagt sig lite allafall!! undra om regnguden försöker vara rolig!!!
hmmmm.... isåfall har vi inte samma humor! :/


Inga kommentarer: