måndag 27 juli 2009

Pilska tanter parningsdansar!!

Fortsättning.. vy över Sunsvall där Lördagens jobb/spelning befann sig!!!!!!

Hemma..
..och lite lagom mör i kroppen och väldigt glad! :) Jag tämjde odjuret videokameran ännu en kväll så den vilade tryggt på min axel utan några våldsamma huggtänder i musklerna eller slitningar! Han kändes faktiskt inte alls så tung som jag fruktade då jag satt på tåget upp mot Sundsvall å hade ont överallt hahahaha... gick riktigt bra!

-Jag är ju galet stark jag! ;) hmm... vilket jag givetvis redan visste haha men att jag var såååååå ofantligt Elefantstark visst jag kanske inte om!

(-jaaaa är övertygad om att elefanter är grymt starka!!!!!! inte minst stabila!!!)
Nåt som var jobbig var att högerhanden somnade hela tiden så fick skaka liv i den emellanåt, och att jag inte hade någon kabel passare så krånglade in mig med kabeln runt förstärkare och scenkanter, fick dansanta stackare att även skutta över kabeln mitt i foxstrott stegen haha.. och fastnade i microfonstativ och krockade med folk på dansgolvet! Inte helt lätt!
Men visst fick jag endel finfina bilder på Robert Gustavsson... hmm menar Roland! :D
Sköningen flummade runt där på scenen sådär tafatt men ändå gulligt som bara han kan och bjöd på vilsna blickar och inte så värst intelligenta komentarer haha..
..medans kärlekskranka eller ja pilska kvinnor från den äldre divisionen tokvrålade och kastade både BHs och kärleksrop upp mot scenen och visade sina allra "snyggaste" parningsdanser man kan tänka sig! hahhahahha....
Han låg not allt högst upp på GIFTASLISTAN där! ;)

Igår var jag hem till min älskling Robert och söta Ronja! Saknat dom så! <3>
Men.. det är även andra jag saknat!
-Vänner!! Såsom Louise.. som flyttat te Sundsvall!!!
snyft.. varför??? säger ja bara.. när jag styrde kosan hem mot Borlänge igen så drog även hon norrut! Det var verkligen jättesynd för du är saknad Lollo! Men oj så roligt det var att träffa dig! :)
Blev en prommis med hennes söta flummiga hund Mysan i skogen uppe på berget vid hotellet där spelningen var och även vår övernattning! Perfekt!


Fotnot: Louise är lika flummig och söt som sin hund! hihi





..och oj sikken utsiktt vi hade! Den synen mäktigt att ha vid frukosten med min goa apelsinjouce! hehe..





2 kommentarer:

Lotta sa...

Hahahahahah, klart du är en ninjafotograf. vad skulle du annars vara??? hähä.. cooooolers att få hänga me Råååålaaand. hahahah det skulle jag me vilja göra, hihihihi,, vi lär ju titta på det tillsammans sedan, heheh så kanske man får se när du gör snubbelben med sladden på någon av dansarna som kommer ur takt, mohahahahha, =) skulle vara grymt kul om du kunde komma ner till götet någon helg i höst. ???? pösspöss

I Sussis skojiga sagovärld! sa...

ja klart jag vill hälsa på! vi ska ju det jag å robert i oktober vettu hihi..
blir skoj! :)
ja vi får kolla sen.. jag kommer nog synas lite här å där hahahhaha var inte så ninja osynlig som jag först trodde ojdå :/ hahahhaa