lördag 4 juli 2009

Peace & Love

kl 09.04
En resume måste jag lägga ut från Peace & Love förra helgen!! (Fast jag nu borde SOVA efter ett nattskift men men.. inte trött!!)
:D
Onsdagen blev ju enligt tidigare inlägg katastrofal med gestapopersonal vid entrén helt utan medkänsla utan mer Rent Djävulskap i åtanke för stackars festivalnjutare såsom jag!
Vässat tungan med diverese spydigheter! arghhh...

Torsdagen invigde så min festivalhelg!
Började med att se coola Backyard Babies rocka loss på stora scenen! Dregen är så skön! Sikken lirare! Missade tyvärr Di Leva, var packat med folk alla kom inte in! Jag var sen..
Monster Magnet..
Bandet Gentleman var shysst.. reaggeband från Tyskland.. så lycklig av såna skönt gunginga toner! :P
Thåström avslutade med min favvolåt "Die Mauer"
-Sååååååå bra! ..sjöng ut där bland tusentals andra fans! :O
Mötley Crue såg jag en kort sväng på vägen ut te in cykel.. men vet ej.. tokmycket fölk och det var nog för hårt för mig.. nääääääää... bara trött!
(Sömn: 2,5 h sen upp jobba!)


Fredag.. enda kvällen jag kunde parta!! :P


Drog hem te Mysans syrra och hade förferre.. hihi.. Kattis på plats och Mys karl Pärra tyckte jag var lite seg så fixa en grogg i näven på han så blev han glad! hehe
-Skål!
Sen bar det av med en karatespark ner mot festivalen igen.. men hahahhahaha blev mycket FERRE den kvällen så såg inte så mycket musik!!! ojdå.. flummade runt snacka med folk drack öl.. ja.... hahhahahahahah hade astrevlig me Hanna o co i öltältet..... gött mä ÖL då!!


.. såg allafall till att stötta Borlängebandet Mando Diao vilka jag tycker är grymt duktiga!! :D Det var sista spelningen.. Skön känsla i folkhavet! Heja Borlänge!!
nääää män.. man kunde ju inte nöja sig med det utan klaaaaaaart man hakar på till campingen..
Madde skulle dit och henne brolla Kim och tjejen Linn.. -Jaaaaa skä määäääää!!! :P
Utmaningar.. äventyr.. då är man ju givetvis på!
..och av nån underlig anledning så såg jag ut så här.. måste varit de dumma staketen som slängde sig över mig.. lyfte mig högt ovan jord å rispade upp mig.. föll ner på andra sidan staketet bloodig å dan.




..förstår inte varför dom plötsligt skulle få liv!
hmmm....
Dansade runt där bland tälten, fylleyrade med kompis JohnnyPolis i tjänst patrullerandes på området.. och festade te 07.30 då tyckte jag det var tid å dra hemåt! hihi
(Sömn: 3h leeeeedig!!)

Lördag
Började med enorm seghet i hjärnkontoret.. ville inte starta igång.. tröck på ON knappen flera gånger.. suck.. dricka vatten... duscha.. kolla spelschemat..
Sophie Zelmani 14.45 får jag inte missa!!!!!! Älskar henne! Äkta mysmusik, perfekt för en bakisSussi att softa till i gröngräset.. satt där förnöjd ensam i skuggan.. satt lutad mot ett räcke med jordgubbar i knät, en gratis Aftonbladet och vattenflarran i högsta hugg!! :D SuuperNöjd!!
Miss Li, Dalatös med klös! Så härlig, diggar henne så grymt! Har inte sett henne innan.. älskade hennes tokiga ärligt knasiga texter hihiiiii!!! Skön tjej som inte vill va pryd eller tillgjort!

Sen drog jag te Hannas balkong o babbla o hade en supernice stund, lagom i mitt hangovermood med enbart vatten i systemet denna kväll!!! MUMS!
Cris Conell var grym.. njaaaa inte när han skrek
-Whats my name? whats my name? te publiken... hahhahah skrattretande tycker jag å töntig egoboost! Men sikka stämband! oj oj.. imponerande!!
Håkan Hellström hade ja sett fram emot men tyckte inte var nå speciell på plats! Knas..
Sen var det..
-TACK & HEJDÅ för iår! Hem sova upp å jobba... oj oj..

:)
Sömn Lördag: 2h
Sömn totalt under helgen: 7,5h


Grattis Sussi.. gissa om man var pigg på jobbet dan efter... :P

Inga kommentarer: