onsdag 29 juli 2009

Sömnbrist!


Är tågresenär idag så det heter duga.. oj oj..
  1. Började min resa kl 7.07 från Kalmar-Alvesta och
  2. ..bytte till härliga lyxiga X2000 som jag sitter på just nu mot Mjölby
  3. .. för att byta å åka te Motala
  4. .. för byte mot Borlänge och anländer min hem ljuva hemstad kl 14.00!
OBS.. jag börjar även jobba kl 14.00 hehe.. hoppas verkligen tågen är i tid! :P
Kan tillägga att jag sovit exakt 1h och 50 minuter!!!
Bra va haha.. sikket tok! Men jag kan tala om att det var det värt!
För oj sikken kväll igår, sikken spelning Rolandz bjöd på! Helt otrolig stämning på Ölands stolthet Borgholm med tokiga svängiga killar på scen med sina färglada glitterpastelltrikåer! ;) haha..
Dom bjöd på sig själva så otrolig! Snackade med trummisen innan spelningen så vi bestämde att vi skulle "flörta med varann"
..och nej inte flörta som flörta med mig utan med min kamera, med alla som kommer sitta i TV soffan där hemma!! haha innebär helt enkelt att han blinkar* till eller ler stort rakt i min kamera och showar järnet!
Och han höll sitt ord, va grym han va på det!!! :D ..sketakul!
Min favvolåt efter min lilla turnè är Eda Lee!
-du haaaar förändrat mitt liv!! ;-O

http://www.youtube.com/watch?v=3hEv1NfnhpI&feature=PlayList&p=663E1AFF2526189A&playnext=1&playnext_from=PL&index=26

Även ett skönt eftersnack här med Roland när dom va med och tävlade i dansbandskampen hahahhaa
http://www.youtube.com/watch?v=1YvxzptyRP8&feature=related


Ska gå av tåget nu.. forts följer!
tjo..

2 kommentarer:

alex sa...

de va ingen dålig tågresa de där du.... hoppas du hann i tid! vilken grej att få filma dem! dina muskler kan inte vara att leka med nu.. :0).. bamse storlek..!

I Sussis skojiga sagovärld! sa...

ja jag är en bamsetjej! å du är en lilleskutt hahahha sikket team vi blir i Portugal! hihi