tisdag 21 juli 2009

Sagodrake på grönbete :)

Låt mig få presentera min alldeles egna..
..sagodrake!!!

-Ljungberg heter jag och blir 11 år i Oktober, Jag är definitivt den stiligaste leguanen på planeten jorden och jag bara älskar att få vara ute på spanarstråk i gröngräset! Charmig och snäll och rätt envis är jag säger matte, ja hon känner mina behov väl min matte varför hon duschar mig varje dag!
Underbart skönt!


-Det här är min annorlunda syster Ronja som flyttade in för ett par månader sedan. Hon är rätt snäll tror jag... hmm.. jag var helt övetygad om att hon var en ödlemördarmaskin i början med sin ilsket viftande svans.. hon fick sig en å annan smäll av mig!! hehehe.. men har mer och mer lagt den misstanken åt sidan. Hon är höööööör och häpna:
*lugn och försiktig och låter mig ofta vara! Kände mig faktiskt rätt lugn bredvid henne därute i gräset bland alla stimmiga barn!






Hon är min bodyguard och jag gillar tanken!
Hoppas bara hon tänker detsamma!!
:)

2 kommentarer:

alex sa...

vilket fint koppel du fixat!

I Sussis skojiga sagovärld! sa...

jo man tackar.. men Ljungis lyckades smita ur det när han blev rädd hehehhehe hoppsan! Det gick sönder.. så blev en akutlösning. Så jag lär nog konstruera ett nytt till nästa sommar!