torsdag 9 juli 2009

Min preggosyrra! :D

Min syster ska ha barn!!! :D
Älskade lillasyster Lotta ska ha en bäbis! Jag börjar fatta det nu hahahaha..
Hon la ut bild på sin mage på sin blogg http://l8-life.blogspot.com/2009/07/tjockis.html
..och där ser man ju den runda fina formen!! :)
Jag har nog inte riktigt fattat det haha... att Lottis ska få en söt liten krabat som förgyller deras liv med bajsblöjor och underbara leenden och bus och tillslut lär sig säga..

-Sussi är världens bästa moster! hahahah....

för det är nog bäbisens första ord tror jag!!
smile *

Jag ska bli moster moster moster moster.. grymt! Bäbisen kommer ju faktiskt att få 2 mostrar kom jag på.. två av världens bästa mostrar.. lyllos den krabaten!
Man ser på magen nu att det är ett liv därinne.. men oj så spännande när Lotta kommer börja känna hur den rör sig.. är det inte häftigt..

Livet!




2 kommentarer:

alex sa...

wow! vilken grej! hur och var och när? hoppas allt är bra med tjockisen..

I Sussis skojiga sagovärld! sa...

Bäbän är beräknad ploppa ut 3e Januari!