torsdag 6 augusti 2009

Roliga stunder i sommar :)


Blev kortspel i gröngräset en helg i somras.. så mysigt! Ronja njöt av alla kramar hon fick under dagen! :)
Roberts son Adam är så go mot henne!!



Han yr runt som en orkan vissa stunder men när han närmar sig Ronja så blir han lugn som en filbunken och pratar tyst och försiktigt med henne och kramar henne sött!








Roberts hus han hyr har fått en makeover!! :) Har målat hela huset så det strålar i sin fina röda Falu rödfärg! Så roligt när det blir en sån förändring... och grannarna är så glada att det blir så fint på gården! Skoj!




Ronja övervakade och jag å Valle visade Robban hur det skulle gå te!!

-älläää... hahaha...











Varit i smedjan i Stjärnsund och kollat på Thomas Di Leva med Clara och lillsyrran Rebecca och oj oj oj sikken underlig filur han är! Har aldrig sett han live så blev ett måste hahaha..
-Spännande!! :)


Under min fjortisålder tyckte jag han var mest otäckt slaimig på nå vis med hans klänningar och långa fluffiga hår och hans underliga släpigt svajande sångröst fick mig att rysa.. och inte minst hans konstiga budskap till männskligheten.. ja han va så.. annorlunda! Det skrämde mig nog, ansåg att det inte var okey att prata om dravvel angående universums cosmos blaj blaj och kärlekens oändliga krafter och att han älskade mänskligheten.. usch! Mig?? fyyyyy
-Äckligt!


Nu tycker jag han är en störtskön filur!! Han står upp för sig själv och sin egenhet. Hans sätt att leva och klä sig och hans tankar! Bryr sig inte om vad folk tycker och tänker om honom.
Det är en enorm styrka!

Lyssnar man på honom så är allt han säger fyllt av budskap till eftertanke! Jag gillar verkligen hans kärlek till livet, hans enorma optimism och ärlighet!
Han var så flummig.. stod och garvade hela tiden! hahahaha.. gillade jag! Men mitt i allt flumm så kommer tankvärda ord.. han uppmanade bland annat alla att..
-leva i nuet!!!! :)
När konserten var slut sa han:
-Tack för en underbar stund på jorden!
Måste ju bara erkänna.. jag tycker fortfarande fruktansvärt illa om hans sångröst!! Kan bara inte med den! Fyyyyyyy säger jag som i min barndom!! hahahhahahah....




Fick finfrämmat av en go vän som flyttat till Hallstahammar. Ann Sofie tog med sin söta dotter Tuva 2 år.. ett riktigt yrväder.. haha! Man har inte riktigt samma energi längre.. stackars mamma blev helt slut :P Tur att jag älskar att leka! hehe så röjde runt i lekparken!!













Sötis!!!! :) Hoppas vi ses snart igen!!

Inga kommentarer: