måndag 31 augusti 2009

Softar i Portugal!

I Portugal! Livet är bra härlig..

Cirkus Alex på gång å byta om till clownen Raj Raj..hahahhaah man blir ju lite rädd alltså.. tur hon inte ser ur så när hon träffar barnen!!! :P

Men, innan jag for till portugal så blev det en visit i..

..Stockholm!!




Hälsade på mina vänner Ida och Clara innan jag for mot Portugal! Så himla skoj! :) Fick för 1a gången träffa gulliga Saga 2,5 månader!! Stark som en oxe var hon och bjöd på underbart söta leenden! Ida bjöd på go kaka som hon gjort själv duktiga Ida och söta Clara bjöd på sängplats över natten, supermysigt!


På flyget tar jag fram min favvo bok just nu! Den är underbar! Varför inte välja glädje i livet.. inte så lätt alla gånger för beror helt o hållet på ens tankar, så man kan behöva vägledning.. av Kaj! :)


CentreraEtt citat ur boken:..och så här glad blir man över att träffa Alex tokisen hihi..
Sitter på hotellets tak där hon även bor med 3 andra team medlemmar.
så häftig och lyxigt! Känner mig så lyckligt lottad som får komma hit å softa! hihi
I huset bakom Alex bor vi!!
Vita hotellet bakom parasollet men sett från stranden hihi..
Var på en medeltids marknad i Lördags! Så himla mysigt.. men Alex ser nog något otäckt ser det ut som... hmmm undra vad??

-AAAAAAAAAAAAAAAaaHhhHHHHHHHhhhhhh!!!
..svininfluensan?

..noooo det är ju bara pesten! hehe

..im just going to ceep on att softa hahhaah..
Ha det gött!

Inga kommentarer: