måndag 17 augusti 2009

Pusskalas hos syster!

Först en så underbar bild på blivande Bubblans föräldrar hihi :P
Lottis o sin älskade Jakob som nyss kommit hem till sin preggotjej efter en svensexa kväll.. Lagom slirig och filurig! haha..
-så söta ni är ihop!
Är övertygad om att bäbän kommer älska er så tokiga å påhittiga som ni är hahah... Lördagsmys i sängen! Silja ansåg sig vara på puss kalas!! :P
Jag ansåg det nödvändiga i att visa mina enorma krafter.. tyvärr syns dom inte så tydligt.. men oj sikken råstyrka mina armar innehåller endå.. Lotta var inte sen att skryta med sina bamsemuskler heller!! Syns att vi är släkt!! hahahhaha...

Lotta har fått all styrka av mig! Ja det är sant!!
-Varsågod lillsyrran!
Tacka mig för alla dina brottarvinster, SM guld 7 ggr.. EM silvret och VM bronset. Allt är min förtjänst!! :D
Du fick bråka med mig som liten.. och sen det här med stykegenen jag gav dig! Kommer du ihåg mamma berättat om när jag som 2 åring lyft upp dig ur sängen och överlycklig kom å bar dig i min famn!
Fattar inte varför inte mamma blev imponerad!???????
Hon blev bara rädd! hmmm.. antagligen rädd för min råstyrka!
hahah.. ;) Undra vem som har övertaget här.. jag som bär Beccis eller Beccis som överfaller mig.. lite oklart hahahhaha

Sen blev det pysseltime!
Lottis gjorde dom här fina:



Hon skall ha dom nästan helg på ett bröllop!! :)
Superfina tyckte mamma..
-Så duktig!






Jag trixade ihop dessa:


Rebecca gjorde ett fräsigt halsband med blå träkulor..
jag säger bara..

-Baklave!






Sen blev det lite gos innan vi for hemåt igen! En helhärlig känsloladdad helg!

3 kommentarer:

Lotta sa...

mohahahahah, du är ju bara för go. hihih,. love you. men mina meriter blev väl litetokigt, hahah men det gör inge,,, jag kan rätta dig här. 7st SM guld. Vm silver VM brons, EM guld. hihihih men det var nära, inte så noga med detaljer, det viktigaste,,,, BAKLAVE!!!!!!!!!!!!!

I Sussis skojiga sagovärld! sa...

jaha eheee *baklave-skäms" EM guldet blev lite tokigt hahaha har visst blandat ihop det!! sorry! visst viktigt med "dom detaljerna" hihi knasis!! ;)
VM bronset var jag med då du fick allafall.. i Boden! Häftigt å va med å se dig brottas mot eliten! Shit.. var nervöst!
Måst kännas jobbigt att ha en storasyster som är starkare än dig nu! :P
pöööss

Lotta sa...

hahahaha, ja det är verkligen jobbigt.. hahah men det är ju rätt gött nu när bubblis kommer eftersom att jag bara kan hävda att du är starkare och måste bära runt på bubblisen, plus att du måste bära när vi handlat. mm mm. hehehehehe mohahahha. det blri ju perfa. kan jag ligga och lata mig på soffan,och äta praliner. heheheh