söndag 23 augusti 2009

Nostalgi!

I förrgår (Fredags) var det cruising i stan.. jag är ingen raggarfantast men alltid lika roligt att se när dom börnar förbi och bränner däck så röken yr om sina vrålåk å tycker dom är sååå fräna hahaha.. Det är la inte bränt gummi i näsan som jag gillar så mycket med cruisingen haha.. utan framförallt allt folk i centrum! Borlänge är nämligen stendött annars så jag ger en applåd till arrangörerna som fixar folkfester som den här!
Och.. ja.. regnet.. det började ösa ner men raggarna kunde inte hålla sig hemma för det inte.. Rätta takter!


..och ja.. riktigt gott var det ju med en läskande öl!! hihi Kilkenny.. mums!


Träffade på massa härligt folk.. Bla Ljugarn Peter som försökta få mig att tro på en nykter kväll för hans skull med Coca Cola hahahhahahha
-NOT!



Klaaaart han sluta med öl i näven!

Och fler öl blev det! hahaha.. gött!
..och min älskade moster Leila var där.. blev en glad överskning då jag knappt träffat henne sen jag flyttade hem! Hon är så himla söt å go och snäll och blev allt lite slirig innan kvällen var slut!! hihi :P Helt rätt!!

..så slirar mamsen och EwA in på puben...
Hahahhahah runda under fötterna.. Ja det blev verkligen en superskoj afton i riktig raggarkänsla..en tjej som hånglade loss te höger å vänster.. däckskrik från gatan och skinvästar och nån rockabilly frisyr runt baren! hahaha..
rooooligt!

En bordsgranne frågar mig om vi är systrar jag o mor.. och mamsen svarar glatt:
-Javisst! :)
Hahahah så söt är hon min lilla mamsing!
Joooo men självklart lovar jag dyrt och heligt att lägga ut ALLA bilder på både Facebook och Bloggen.. mohahahah det gillade inte Peter alls!! hahahaha....
..men självklart är jag en tjej som
står vid mitt ord!


Va gör det då att det regnar ute och jag blir pissblöt innan jag kommer hem!
Noooooo..
-inget alls!
:)

2 kommentarer:

Peter sa...

Vi tycker om dig iaf suss! <3

Michelle Nordin sa...

Nejmen, har soile skaffat löshår eller vad?? Kram