onsdag 2 september 2009

zzzznark!!

Klantosussi har:
Somnat i solen!
:P

Inträffade iförrgår, jag å Alex gick ner till sttranden, tog med parasollet! Alex låg i skuggan jag låg såklart mitt i den stekande solen och bara njööööööööööööööt! mmmmm mysigt! :)

Alex frågar:
-Sussi ska du inte ta på dig solskydd?
Jag svarar:
-Näääää det har jag redan gjort imorse behövs inte.. och tänker att herregud inte behöver jag det inte! Jag ska ändå inte ligga här så länge! Lär ju bada snart! Bara blunda en liten stund.. och så..
ZZZZZZZZZZ...
..zzZZZZZZnnnnaaaaaaaaaaaaarkkkkkkkkkkkkk!!!


Vaknar nån timma senare eller kanske två ehhe.. känns helbra, vi går ner te havet.. jag hoppar runt i vågorna.. härligt.. njuter av livet i Portugal! Solar baksidan en stund sen går vi hem!

När jag börjar röra mig hemåt känner jag hur det stramar på armarna hehe för att sedan hemma upptäcka att jag förvandlats till en
välkokt röd
lila hummer!





After sun lotion för hela slanten, sen var man ju tokstolt å visa upp sina finfin "bränna" haha


Färg som färg va! :/

hmmm...






Fick sota för min dumhet sen hela jäkla dan igår då jag fick undvika solen, flanerade runt i stan lite handlade superfina mysiga turkosa flaxbyxor och halsband gjort av snäckor! hihi
Tog på mig en långärmad tröja då jag var i solen.. såååå fel! hahah.. men va gör man!

Idag har jag solat med måtta! Mysigt ligga o vila å småprata på standen, men klaffsade på massvis med solskyddsfaktor! Lovar tar hand om mig och solar härmed i största försiktighet..
;)

kram på er alla hemma i regnet!
Japp har hört nyheten, regn och rusk!
Så ta hand om er och fram med stövlar och paraply.
Jag tar på mig mina sandaler nu och går sakta hem i den svala kvällsbrisen.

2 kommentarer:

Lotta sa...

Hahahhahahahahahha, men lilla sussiklanto. hahahah jag gillar iallfall både kräftor och räkor och färgerna rosa, lila och rött går ju helt i min smak. =)
hehe. bra med lite förvarning, man glömmer ju alltid från gång till annan att man skall vara lite försiktig, jag skall åka och shoppa lite sunlotion innan vi åker. =) inte så långt kvar nu, låter spännande med turkosa flaxbyxor. blir de nå blid eller?? pöss då

I Sussis skojiga sagovärld! sa...

haha.. ja visst är rosa o lila superfina färger! :) ja köp allafall aftersun!! men aloe vera är jättebra grejer siddu.. pratar då av egen erfarenhet! Superskönt att kladda på sig på sin ömma hud på kvällen! :P hehe..
pöss