tisdag 11 augusti 2009

Dampbulleunge i ugnen! :P

Nettan ringde nyss.. vi är lediga båda två! BRA! Hade inget att göra varken hon eller jag.. så vi bestämde att Idag blir det en brödbakar- och sydag!!!! hihi känns så mysigt tycker jag.. blir liksom aldrig av att jag bakar själv.. fast jag verkligen vill!! Köper hem gäst och ingredienser och tänker att... imorgon ska jag baka.. så ja.. så kommer det något i vägen såklart!
Spännande att se vad vi lyckas göra för mästerverk!! hahahhaha...
Sen kanske jag hakar på Jessica på en buggkväll nånstans utanför Falun! Jag älskar att bugga, är ju superduperskjosigt hihi.. Blir ju en toppenTisdag det här!
:D
..och på Fredag ska jag åka med mamsen och lillsyrran och alla hundarna till goa Göteborg!
Ska hälsa på min gravida syster Lotta med den lilla dampungen i magen.. haha blir så spännande och se! :) Bäbisen som går under namnet Bubblan var visst en vildkatta under ultraljudet.. boxade och sparkade för att visa mor och far att visst har jag fått era gener alltid! -Mohahahha... Dampföräldrar får dampbarn, så är det ju bara! :D Blir nog en aning envis också om Bubblan får mammas gener! hahahhaha...
Jag är ju redan moster till hennes lilla hund Silja, så söt är hon! Saknar henne så! Hoppas Ronja går ihop med henne!!! Jag fashineras av Siljas förmåga att läsa av andra hundar och anpassa sig om dom är rädda! Hon kan lägga sig ner lugn och vänta på att den andra hunden vill hälsa! Så smart å söt är hon! Så gjorde hon med Ljungberg då dom sågs!

Sägs ju att.. -sådan hund sådan matte!! Stämmer!! Så söta båda två!! Mamsen med ute i skogen en höstdag ett par år sedan! Busigt värre!! hihiMammas hundar Bonzo överst som är en Tibetansk Spanielhane på 1 år
och tjejen Thea 2 år som är en blandning av Tibbe och Lahs Apso.

Har en film på en Ronja i miniformat hahahhaha.. och visst är hon kaxig allt lilla Doris! :P

2 kommentarer:

Lotta sa...

Åhhhhh du är så rolig med dina inlägg och du har ju sååå fina bilder.. du är världens grymmer fotograf.... love you!!!! snart ses vi... hahaha ätnke på en annan sak.. jo jag vet en till som en dag kommer få dampunge.. hahahahahha pusspöss

I Sussis skojiga sagovärld! sa...

tack Lottis!! :)
love u to! jo du det kan jag lova att om jag nångång får en bäbis hihi så blir det garanterat ett yrt damptroll! hahahhaha