söndag 16 augusti 2009

Bubbelsparkar i Göteborg

-Jag har känt honom!! :D
..hahahah så häftigt! Bubblan gjorde en häftig damphoppspark på min hand där den vilade på Lottis mage! Den lilla dampungen ville allt visa moster att han minsann kunde göra både bakåtvolter och ruffa nacksving med moderkakan.. sen i nästa stund använde han den istället som en studsmatta och nockade mammas navel!! haha. jag lyssnade en stund så jag är helt övertygad att det var exakt så det utspelade sig! hihi
Tack för en mysig å känsloladdad ;) helg i Götet Lottis! Så skoj å träffa dig o Jakob!

Love you sis puss puss


Säger bara..
BAKAVE

2 kommentarer:

Lotta sa...

Hahahahaha, jo men jag som ska tacka, heheh mumsade i mig det sista av godiset igår på tåget hem, det var även det väldigt känsloladdat coh jag började med att bli pissed off på en taxicahffis, de kan ju vara sådana puckon.
du menar förresten:
¨BAKLAVE!!!!!!!!!!
hahahahahah

I Sussis skojiga sagovärld! sa...

jag förstår!!
-baklave baklave Lotta!!
dom där dryga chaffisarna!! arghhfdklahglköahgdflahglalgf.... :( huff
verkligen PUCKON! ;)
pöss