onsdag 26 augusti 2009

För kloning!!!

Sitter hemma.. har fixat en massa idag men inte har jag packat nåt inte.. tagit fram endel allafall!
Jag är medveten om att jag lär packa allt imorgon plus att jag ska till naprapaten kl 10 och sen jobba kl 14.00 Hahahhahaha tok sikket tok! Så typiskt mig.. att det alltid blir panik o kaos i slutskedet innan jag ska iväg på nåt!! hehehe...
-Vadå, planering va är det?
-Vara ute i god tid, va är det?
-Tidsoptimist, ja visst! Det är jag det!!!!!!!! Optimist javisst! änt ä bra dä!!? ;)

Jag har så ont i ryggen.. blir så trött!
Naprapaten blir nog min räddning imorgon.. jag är psykiskt påverkad av att jag vet att jag ska dit, så har fokuserat alla tankar på smärtan idag! Dumt, men vill veta exakt inför morgondagen!
-Och fan va ont jag haft!!!!! aj aj aj.. är nog en nerv som ligger i kläm hela tiden, konstant molnande känsla!

Å sikke skitväder idag..
-Tröööööööööööööök!! Skulle åka ner på stan imorrse och hämta ut medicin till Ronja men bilen var död!
Helt jävla död!
Suck..
Pissade ner ute så ingen ville inte gå eller cykla inte.... men så har man helt underbara vänner som skjutsar runt en! Ida du är så himla go och snäll min vän!
-Tack!!!

Världens bästa ödlevakter har jag också under min semester!! Känns så himla bra! Inte lätt hitta bra ödlevakter kan jag säga!! Madde och Ida tog på sig det eminenta uppdraget! Känner mig hellugn med dom! Skönt!! :) Jag hade Ödle lektion med Ida på eftermiddan också hihi.. så duktig hon va! Bar honom utan problem, lugnt och stabilt!

Har velat klona mig idag..
Försökte :P Men kom inte längre än såhär! En skulle kunnat fokusera på packning och den andre på att söka jobb/gå ut med Ronja/fixa resan te stocholm/Blogga :P haha, och göra sånt som måste göras med tar ens tid såsom äta/gå på toa/snyta sig ja ni förstår!
Skulle underlättat betydligt! Så jag är alltså för kloning!? hmmmmmm.... ja om det innebär att man kan klona sig med omedelbar verkan i nuvarande skick plus att man får ångerrätt hahah så man kan återförenas då önskade tjänster är utförda! hehe.. :P

Satte i en slinga löshår!
Va tycks.. hahah tyckte det var skoj, å fränt! Funderar på om jag ska sätta in riktigt hår och locka nån slinga och ha nån rak! Vore nog fränt.. när jag färgat håret! Ska gör det när jag kommer hem! Blir skoj!
Färga håret alltså.. löshåret får vi se! :P

Säg va ni tycker snälla!!
:D

Packa lite till nu då och sova sen för jag är så trötter!
hej hej..

1 kommentar:

Anonym sa...

Klart att Taxi Ida rycker ut i regnet!
Å Ljungberg är ju så go så det är då absolut inget problem.