tisdag 25 augusti 2009

Full fart!!!

Å fy fan va trött jag är! Ska leta på kudden nu!
..sååå skön den kommer va.. mmmmmm
Idag har jag;
  1. Rastat Ronja som var envis å skulle dra å skälla på allt.
  2. Disken.. suck
  3. Plantera om min stora palm.. jord överallt.. hehe.. vingel.. men blev bra teslut!
  4. Vattna blommor.. törstiga stackare!
  5. Göra Lasagne.. oj oj så mumsig den blev :P
  6. Röja i lyan.. mina kläder har för vana att vandra runt av sig själv.. underligt!!
  7. Fixa bilder på Facebook.
  8. Ringa veterinär.. fick tid ikväll 19.30 Jihoooooo va bra!
  9. Duscha Ljungberg.
  10. Ringde Clara och styrde upp boende åt mig i Stockholm Fredag-Lördag. Flyget går kl 07.00 på Lördag -->Portugal 2v!!
  11. Rasta olydiga Ronja igen.
  12. Drog ner på Kupolen för å handla grejer te resan. Men när jag stog i kassan.. drar kortet så säger kassörskan att Köp Medges EJ! -AAAaaaaaaaahhhhhhh grrhalgkhalökhgag Va fan.. trodde jag fick lön den 25e, men så är inte fallet! Suck! Borlänge kommun har utbetalning 27e!! Jag får budgethandla det absolut nödvändigaste.. hahahaha blev en vattenfast masara.. ögonbrynsfärg och en färglad bikini!! sweet!
    Blev inre stress då jag förstår att jag lär ut å handla antaglinge på Torsdag igen! jaja.. fixar sig alltid!! Min livsfilosofi: -Allt löser sig! :D
  13. Te mamsingen på stan, där sitter en livs levande naprapat å babblar... jag säger bara: -Hjäääälp! Haft så ont.. aj aj som en låsning i ryggen.. ont i nacken! Huvudvärk! Som tur är har han det lugn och jag kunde boka in en tid hos han på torsdag kl 13.00 Ryggakuten mitt i stan! Suveränt!
  14. Fotar smycken mm i mammas affär Jerrys damkläder för att göra en klädkatalog så småningom!
  15. Träffar en god vän, Bea! Måste prata hihi sen slängde jag mig på cykeln och..
  16. ..hemåt! Helt slut! Slänger ikull mig på soffan yrslig och ont överallt! Vilar 10 min sen riiiiiiiiing!! Pratar med Jessica som är grym på hundar och vi diskuterar Ronja mm och hux flux är kl 19.00... aaaaaaah lär iväg! Veterinären!!
  17. Ronja får ett dampanfall på väg ner! Springer som om hon var jagad av en Tyrannosaurus Rex! Hej å hå.. hon lyssnar inte på mig.. arghhhh..
  18. Veterinären är sen.. hälsa på Manne en snabbsväng.. tebaks.. hon fick örondroppar pga av vax i ena örat! Tabletter pga inflammerat tandkött!
  19. Söta Jeanette hämtar upp mig och skjutsar hem min cykel å sen vidare ut till Robert och hämta min bil som han lagat snälla Robban!! Bil igen.. oj oj känns lyxigt! :) Glad!
Nu ääääätligen hemma!
Kudden here i come! :)

1 kommentar:

Lotta sa...

Hahahahah, du är för rolig, det är så underbart att läsa din blogg, för jag kan verkligen se dig framför mig,. hahahah klockrena bilder, hur gör du dem?? det är ju svin roligt. hahahah du är bara för bäst. vem skall jag ringa och vecka de 2 veckorna du ä borta?? hmmm blir en svår nöt att knäcka....