torsdag 27 augusti 2009

Jag var en hård nöt att knäcka!

Hemma från en händelserik och smått kaotisk kväll på jobbet hahahahha..
så nu äntligen ska jag packa!!!
:P
Så nu har jag inte tid å va här mer inte.. men kan meddela att jag är helt mör i kroppen efter nöt knäckar passet! Jag var en hård nöt tyckte nog naprapaten för han vred å vända på hela mig så det knäckte te i hela ryggraden och nacken i flera omgånger!! ojojoj.. häftig men även otäckt..
- skräckblandad förtjusning kallas det! haha...
Jag var visst lite sne nere vid svanken så det kan ha påverkat mig mycket i nacken och gett mig all den förbaskade huvudvärken jag haft så länge.. flera år!! suck.. hoppad han trollat bort det nu! :P hihi

Mot storstan imorrn och befinner mig på algarvekusten kl 10.40 på Lördag! :) hihi Då kan ni tänka på mig ;)
LÄngtar! ..men som sagt ska la ha med endel dit så lär nog börja packa ner allt i väskan nu!
hahaha...
tjaa då

Inga kommentarer: