onsdag 19 augusti 2009

Ronjakramar och tankar på Portugal=lyckopiller! :) hihi

Helnöjd på min mysbalkong i solen! Skönt att vara ledig å känna sig avslappnad och glad att få lite solsken som värmer min hud! :) Hoppas jag blir brun å fin.. hihi
Ronja ligger och vilar sig bredvid mina fötter.. hon är så söt min älskade Vovve! Hon är en kramhund! Världens bästa kramhund!!!
Så gosig jämt hahahaha.. gullig o mysig!
Åååååå jag blir ledsen bara av taken att lämna bort henne i hela två veckor då jag åker till Portugal! Kommer att sakna henne så himla mycket!
Har hitils inte lyckats hitta nån hundvakt åt min bäbis så hon får med störta sannolikhet åka till Kenneln under den tiden! Bra att jag har den möjligheten som fodervärd, så snällt av Margot, kennelägaren!
Värsta häftiga grejen hände idag på vår morgonprommis!!!!
Rädda Ronja blev lite kär i en damphund vilket är helt oooootroligt faktiskt.. annars morrar hon bara mot hoppande hundar och är helt ointresserad av att vara nära! Jag trodde hon helt enkelt inte tycker om hundar och framförallt inte om lek och bus!
Men Ronja lekte faktist!! haha..

-Häftigt!!
..hihi nu sprang hon in o gosade ner sig i min myssoffa med alla kuddarna!
Underbara tjej!


Lilla Ljungis ville också komma ut i solen!! :)
Här springer han ner för stocken och rakt ut på balkongen hihi..
Han bara äääälskar att pressa i solen min snygga sagodrake!





Ska åka till Portugal den 29e Augusti och hälsa på min tokiga söta vän Alex curkusprinsessan/Raj Raj clownen/galenpannan hahahahha ååå blir så roligt! :D Portugal blir nytt för mig hihi.. såsom att se henne uppträda!!
Hon jobbar som underhållare på ett hotell i ett stort gäng av sångare och showartister! Ska bli så hiskeligt skojsigt å se allt! Spännande! Så får man hålla tummarna att även solen och värmen hittat dit, har visst kommit in lite kalla vindar säger hon men jag tror att hon ljuuuuuuger!! hehe.
Jag lär ju få njuta av allt det vackra och magiska som verkar finnas där och bara få en go semester med massa sol! Ällä hur! :)

På tal om husdjur.. det här är Kurre Kungspyton ormen. Min bror Kims sötnos!
Så fin och snäll är han! Jag gillar verkligen ormar och ödlor, har alltid haft ett speciellt öga till dom! De är otroligt fascinerande djur!

Inga kommentarer: