fredag 26 juni 2009

en dagdröm..

Häromdan i min bil.. på väg till min pojkvän i Fagerbacken DRÖMMER jag mig omedvetandes bort.. men dagdrömmen handlar om en sann händelse , hmm med lite tillägg till den så att säga.. usch..

"Jag övningskör med en gubbe (som jag verkligen tyckte var äcklig och otrevlig år 1997.. creepy!! )
Han prata om det så kallade 10 i 2 greppet som sätter ens reaktionsförmåga på sin spetts!!
-Du måste lära dig detta, håll just det greppet alltid!
Jag som är nyfiken i en strut frågar såklart om även ha lever som han lär!?
-Nej, svarar idioten. Vilket jag självfallet måste spinna vidare på... han förklarar att han har enbart en hand på ratten men där är minsann... "skillnad för han är en erfaren förare!!"
Pyttsan... menar jag!! Klart att reaktionsförmågan försämras med en hand om nåt oförutsett hoppar upp och han måste väja!
-NEJ.. hävdar han envisa sate! Fortsätter tugga om sin kompetens som förare och att HAN vet mer än MIG. Han tyckte jag skulle vara tyst! hehehhemohahhahahahhahahaha kan inte sussi!!
:P Slutar med att han säger åt mig att gå ur bilen om jag inte är tyst!!!
Oj oj oj oj... där slutar den sanna historien!!!

"drömmen.... forsätter med att jag såklart säger..
-Du kan fan gå själv det är jag som kör gubbjävlen.. och förresten så är du jävligt äcklig!!
jag mojar mig för en sekund för min tuffa attityd men det hela åtföljs av att gubben blir galen och börjar slå mig.. jag bromsar.. försöker att slå tillbaks.. krypa ur bilen sparkandes på det vidriga aset!

Sen POFF vaknar jag!!!!!!!!!!

Sedan börjar jag fundera.. om jag hade sagt så.. exakt vad jag tänkte.. hade han dödat mig.. vad hade hänt... hade han åkt tillbaka till körskolan.. med tom bil! Hade han kommit undan??
Fyyyyy.. galningar finns det överallt! Man får passa sig ibland för vad man ger sig in i för dispytar med främlingar! Farligt! Vem kan man lita på???
Det är en hemskt tanke!
Vem känner jag...
på riktigt...
....

2 kommentarer:

Rebecca sa...

Haha, du och dina knasiga dagdrömmar! :D Va så kul när du berätta om den där drömmen du hade typ i 8an eller när det var.. Då när du tog tag i den där killens typ arm och snurrade runt honom i luften!! HAHAHAHA så kul och helt sjukt att du ens kunde tänka att du klara av det!! :D Tur att du är så knasig och påhittig :) För det är verkligen något som hör till dig, SUSSI KNAS! :) puss och kram

I Sussis skojiga sagovärld! sa...

ja det roliga är att så mkt händer som inte skulle kunna var möjligt! hahaah ja styr ju inte över dagdrömmarna.. det bara sker tills jag "vaknar upp"
:P