fredag 12 juni 2009

:P Haha oj oj oj ...

oj oj.. en egen blogg.. har jag funderat över ett tag! älskar att skriva av mig, är ren terapi! :)
varför inte dela med mig av mina tokiga funderingar på livets underliga stig..
ibland är den härligt mjuk o go under fötterna så det kittlas mellan tårna.. haha man bara garvar å ler stort där man går å filoso
ferar i optimismens tecken.. hihi
..ibland är stigen liksom hal som en enorm oljeläcka så man faller om o om igen.. får blåmärken som hå
ller sig kvar likt ett järngrepp om knäna.. lilablå och svullna blir dom och ont gör ens stukade tår då man snubblar över en obefintlig trädrot. fnys..
sen blir stigen plötsligt k
antad av fluffiga träd vars grenar böjer sig hövligt ner mot mig tyngda av härliga saftiga väldoftande äpplen (som jag KAN äta eftersom det är en illusion av en inre känsla) :)
äta å äta.. jaja.. kanske inte eftersom d
et är just en illusion.. men tanken att äta dom gjorde att jag sitter här i soffan vattnig i munnen.. mums! :P grymt att bli allergisk när man är vuxen!!!!





ja som sagt.. upp å ner går det.. men sikken HISKELIG TUR att jag tycker om att åka...


-be
rg o dal bana!!!! :P hahahhahahahahah

sånt är la livet va! men man måste resa sig upp fundera över varför man ramlat å gå vidare för att få uppleva dom där fluffiga träden som bjuder på livets mumsiga mirakel (kan ju alltid göra paj)
den varma vinden som smeker ens hår om sommaren..
vi är i JUNI.. ha varit några fina dagar.. hoppas det kommer fler., imorgon är det examen för världens
bästa lillasyrra Rebecca som går ut 9an.
-hurra hurra hurra
och det är utlovat REGN! vaaaaaa vilket trök!
haha paraplyt är framplockat! :) o imorgon även det glada humöret!

sov gott... på återseende...





1 kommentar:

Anonym sa...

Det där såg riktigt fett kul ut. :) go sis...ters!!! kramen. storebror