måndag 22 juni 2009

Mina lösningar på DINA PROBLEM!!

Anna Skipper har väll hela världens befolkning koll på vem hon är.. och något som är ständigt förekommande i just hennes värld och som hon energisk vill lura på hela svenska befolkningen.. ..att köpa!!!!
(vilka hon tror är lättlurade och IQ befriade)
..är just denna litet speciella näs spolar grej... som ser helt grotesk ut och får hennes stackars utsedda TV labbråttor att spy av äckelkänsla!!
ja... och då undrar hela sveriges befolkning giiiiiiiivetvis.. ja det inkluderar även mig!!
-Äääääää dom IQ befriade?
hehe..
-Vart får man tag på denna livsnödvändiga "grej" som enligt henne kommer rena min kropp och själ och få mig att gå upp kl 5 för att hinna ut och gå en timma innan jobbet!!!!!!!!!!!!!!!???

JAG HAR SVARET!!!!!!
Hittade den igår förmiddag då jag å Rebecca var i tvättstugan!
OBS Gratisvariant!!! OBS :P
Vi instruerar gärna intresserade
- nej nej nej
..ojoj nu blev det fel!!
Beccis vägrade detta påhitt heheeee... vi vägrar att instruera intresserade menar jag pust.. men tog därför en finfin bild som ni ser!!

Instruktionstext:
För vattenslangen till näsvingen.. flaxa gärna med dom om du kan för att vidga ingångshålet för ett mer effektivt och garanterat resultat!! Håll ett stadigt tag om slangen samtidigt som du för den andra handen till reglaget. (se bild)
Skruva våldsamt på vattnet och känns trycket i näsan.. känn nu hur trycket ökar och hur det forsar ner längs strupen!
Känn mättnadskänslan i magen då den vattenfylls.
Bortse från kommande magsmärtor då vattnet passerar tjock och tunntarm. Det är övergående!!!!!!

Var tacksam till denna bonus!! dvs tarmsköljningen, men stå gärna nära ett avlopp då du inom kort kommer att döna som en Harley Davidsson och det som kommer ut lär inte vara enbart gaser utan ett rikligt flöde!!
Den positiva insikten blir att du känner dig:
-Renad i hela kroppen!!!!
Garanterat resultat vid igentäppta näsgångar!

Vanliga biverkningar:
Smärta i näsa, smärta i mage och tarm, depression, nervositet, panikänslor, ångest, skitzofreni, urinläckas pga av uttänjd analöppning, näsblod pga av bristande blodkärl, stor problematik ang lokalisering av närmsta toalett.

Jag upptäckte även en till smart lösning för personer med Ryggproblematik! Allafall i min tvättstuga var det perfekta förutsättningar för en egen sträckbänk.
Bara det att man får dra sig själv heheheee... men tyckte det gick strålande bra! :D

Kontakta mig ang bokning av tvättstugetid!!




Sen måste man ju bara visa den perfekt lösningen för sig som är STRESSAD och vill vara IFRED!! Jag kan looooooooova dig att sätter du dig såhär i en torktumlare så kommer inte en kotte att komma nära dig! Du lär få en lugn stund för dig själv i tvättstugan.. filosofera.. drömma..
-Att få vara sig själv för en stund :P
..ja allafall en timma!
Sen så kommer du att förflyttas.. för att åter sitta ja...
i denna positionen men i ett vitt vadderat rum i en byggnad i en stad som heter Säter! Med en mysig vit tröja tajt om kroppen som i en trygg mammas livmoder!
-Jättetrevligt! mysigt! ;)



DAGENS VISHETSORD och ev.. användbara tips! :)
Undra om man ska söka patent... hmmm..






2 kommentarer:

Rebecca sa...

HAHAHAHAHA !! du är allt föööör knasig du!! :D skita kul det där! haha :D du gör sånna fantastiska texter om sånna fantastiska saker :D hahah jag älskar dig trorts att du är så knasig syster yster:)

I Sussis skojiga sagovärld! sa...

trots?? hmmm tack vara menar du nog!
:D hihi