torsdag 18 juni 2009

Mitt vrålåk!!!!!



-SE HIT!!!!!

Min alldeles egna bil!! Änt än fin min pärla så säääg! :P
Men, känns som om jag tagit en tidsmaskin och åter åker i min allra första bil..
Året är 1997 och jag kör min Ford Fiesta genom stan!! En het sommardag i slutet av Juli.
Oj, den är en stolthet för mig.. snabb rar liten sak! Känner hur skönt jag sitter i det mjuka insuttna sätet.. känner hur pigg den är på gasen.. känner vinden som svalkar mig från takluckan. Jag känner folkets avundsjuka blickar, tänker att.. "dom bara äääälskar den vinröda färgen och dom tonade rutorna heheheh coolt!! ..och att vindrutetorkarna bak faktiskt fungerar!!! det är nåt som impar på mig själv allafall!!! :P


Tillbaka till nutid!!
Är denna bil som är min som ni ser.... som jag har 00000 noll 00000 koll på! hahahaah
Just nu så minns jag inte ens vad det är för märke hahahhahah.. ojdå.. typiskt mig! men jag erkänner.. har NOLL KOLL på bilar! den har mäkta fräsig klädsel i!! En tuff drake som på kommando sprutar eld i baken och ryggen till vintern om det är kyligt ute!! Lite udda! hehe

njaaaaaa nu ljög jag..
*Volvo har jag kolla på!
*Saab är det fulaste ja vet! wäsh..
kan bero på att mamma fördärvade oss som små då hon HOOOtade oss med att
"om ni inte är snälla så kommer tanten i gula SAABEN och hämtar er"
nåt helt gräsligt som ni förstår!!
Jag och Lotta grät i förtvivlan å skräck inför att vi eventuellt var dödsdömda inom kort.. för denna tant måste vara elak! ,,det förstod vi!
Snälla mamma.. med vädjande blick.. nej nej
-vi loooovar att vara snälla.. ( i en minut på sin höjd moaahahhahah ;)

LOTTA FÖRLÅT, min syster har fått en SAAB och är supernöjd och lycklig för den!
Jag är superglad för din skull.. men smaken är som baken!


Jag är sjukt lycklig med för att känna mig fri äntligen!
Kunna göra vad vi vill jag å vovven! :D

...just i denna stund är Lottis rattandes på en väg som leder till Borlänge.. i sin SAAB! hihi
min älskade lillsyrra ska komma HIT! :) så glad!!! Blir mest massa jobb i helgen men vi ska allt få tid att ses endå! Hon bor i Göteborg annars och just ni i Skåne fram till årets slut. Hon har fått ett asballt arbete på en djurpark där!!!

-GRATTIS gumman, du är bäst!!

Inga kommentarer: