söndag 21 juni 2009

Midsommar möte

Midsommar helgen bestod av jobb.. regn.. pussar av pojkvännen.. jobb.. regn.. pussar av vovven.. jobb.. regn.. och mitt ibland detta jobbande och regnade fick jag som tur var även plats med höjdpunkter som..
-MÖTEN MED MINA SÖTA ÄLSKADE SYSKON!! :)
Lillsyrran Lotta, bosatt i avlägsna Skåne var tursamt nog i Borlänge på visit till våran stora glädje hihi.. och drog med sig syrran Rebecca och lillbrollan Kim & flickvän Mia hem till mig på Lördagskvällen kl 20.00, jag nyss hemkommen från 12 timmars arbetspass.. Så mysigt att slänga omkull oss i soffan och softa! En stund som värmde gott i hjärtat för storasyster.. med massa tok och skratt och och kramar!


-Beccis njuter av sitt sommar lov och talar om höstens Gymnasiestart.
-Lotta berättar om sitt jobb på Skånes djurpark.
-Kim & Mia är sönderbrända efter en vecka i Turkiet (tycke INTE synd om er) och Mia blir jordgubbsförsäljare i sommar.. hihi mums
-Jag yrar på om mitt jobb och Ronjas framsteg.. :)

Här har vi familjen med sin unika expertis i ämnet SNYGGO MINER hihi..
Mina syskon är ju så SÖTA på sina unika ufolika sätt!! :P hihi.. så tog å bjussa på saft å chips å godis å sagolika mums mums å smaska på till soffmyset! Tog även fram min gästbok de fick skriva i med titeln
"Kommer du ihåg när.." och vipps kom berättar tagen igång.. hihi skoj! :)




Mia blev lite filurig direkt!! :/ skä man va orolig älläää..






come on...
sicken tid det tar Mia ..
..nyfiken sussi!

And here is the result! hahahhahaha... ett oooootroligt vackert mästerverk! ;) ..innehållande en charmig och skitig :P raggargrabb vid namn Conny på väg te härjig 30 års ferre 18 April. Drattar klantigt omkull i en viss stentrapp mä sina träskor som han vingle omkring på å tappä en hel pösa mä brännvin o gräjääää i.. fän då..
även en digitalkamera som gick söndäää!
-jälllaaa skiiiiit faaaaaan!
jaja.. tur dä fanns mer starkdricka i skåpää uppa i lägenheten å hämta hehehhehehe.. sccchskååål!!
Vingla iväg igen mä jällivarehäng! Charmig grabb den dä Conny!

SÅNT KAN MAN INT GLÖMMA HÄLLÄÄÄÄ !!! :P







Snyggste karln i stan får sig en mys stund också med Mia!!
-Modig du är Mia!





Klockan hann bli närmare 23 taget tror jag.. dax för mina älsklingar att dra sig hemåt..
..men först! Här har vi hela gänget!! hihi.. som sagt!
Det var ju det här med vår härliga talang!
Så stolta! :) hiiiii


Ja.. men vi försöker se normala ut då hörrni...
jo men visst så aaaatt..
ehh.. OK.. så normala vi kan bli!


LOVE YOU!!!
hope we meet soon again!

4 kommentarer:

Lotta sa...

Hahahahahahah, ja vilka värsta snyggo bilder du har lagt ut.. tack för en underbar helg. det var grymt kul att få hånga lite och bara vara... precis det vi gör bäst ju, hahahahahha nu börjar festivalen i Borlänge.. men hahaha kommer du ihåg när vi var på festival???? Way out West,, grymmers va det...

Rebecca sa...

Hejhejhej!! :) Mysigt hade vi, det må ja säga! snyggo bilder såååå klart, vi är alltis snyggon!! ;) hihi kim och mia var i bulgarien tänkte jag bara tillägga, hahahaha puss puss :)

I Sussis skojiga sagovärld! sa...

Bulgarien.. är du säker! hihi ja vet.. lyckades bara snurrade te det lite.. men det är ju just en sussigrej! :)
way out west.. vikken skön grej du.. minns du grogganova gömstället i skogen! hahhahahhahah grymmers!
:P

Mia sa...

Nu har jag äntligen hittat till både din o Lottas blogg, (tack beccis) ;) Tack för en mysig kväll! Hoppas vi kan ta en myskväll igen snart, kanske här hemma i nya soffan kanske? ;)
Kramar