torsdag 25 juni 2009

Krokodiltårar.... :(

Krokodiltårar och grottfolks ursinne i blodet på samma gång!! Så inleddes min festivalupplevelse igår!


Jobbade till kl 22.15 sen hem och rasta hunden och kramas för att åka ner och se UNDERBARA Hoffmaistro & Craa som skulle gå på scenen kl 00.15.

OBS, enda kvällen dom spelar!!!

Härligt sprallig och förväntansfull gick jag mot ingången, tog fram min biljett och visade stolt upp den för tjejen i den lilla gången med musiken och alla glada festivalbesökare i ryggen! Hon sa: -Den där får du inte komma in med, jag är ledsen men dom har stängt biljettinlöset redan.
Jag skulle alltså ha bytt den mot ett armband före klockan 23.00....
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhh va.. kan det va sant. Jag hade ju biljetten, betalat massa pengar.. jobbat hela kvällen.. jag visste ju inte! Va fan!
Den tjejen va allafall gullig och hade medkänsla men kunde inget göra! HÖGRE ORDER!
Fick prata med ytterligare en tjej som var en riktig ragata! Känslokall å stöddig och tillrättavisade mig med att:
-Har du inte flugit nångång? Då borde du veta att man checkar in en timme tidigare eller två, sånt kollar man alltid upp noga om det man ska göra känns viktigt!!!!!!!!!

Vaaaaaaaaa nää män suck, det här är ju helt ovikigtigt för mig!
Blev skogstokig. Kände för att slänga väskan åt helvete bara för att få just slänga nåt!!
Avreagera mig HUR?????
Ville helst av allt ge skräcködlan med gestapo beteende en käftsmäll sånt tillmötagångssätt hon hade,
det var riktigt taskigt!
..men hejdade mina svällda adrenalinpumpande muskler och skreeeeeeeeeeeeeeeeeeeek istället då jag vände ryggen om och gick åter mot min cyckel.
-AAAaaaaaaaaaahhhhhhHHHHH....
Provade en annan ingång, toknära få komma in men var inte tillåtet att ta med digitalkamera in så jag blev nekan ännu en gång... suck..

Vikken kass start, tur jag träffade på glada vänner allafall.. :) kände dock inte att jag inte var så gott sällskap i mitt deppoträsk mood! hehe..

Peter rindge Tobbe som varit på IOS Grekland nyss hemkommen.. hahah var skoj! En rolig stund i rännstenen!!


jaja.... ikväll då jävlar!!

:P
skä åka å fixa det förbaskade armbandet nu..
jipiiiiiiii.. ny dag helt andra möjligheter!
:)

2 kommentarer:

Lotta sa...

Nej fyfan,,,, det kan bara vara du som råkar ut för något sådant,, guuud vad arg jag hade blivit, jag hade fan slått na på käften,... seriöst.. skillnad om du inte hade biljett ju. kunde ju släppt in dig men sagt att du lära lösa in den dagen efter. faaaan vilken kärring.. grrrr.. peka ut henne för mig någon gång så ska jag tala om för henne vad serviceminded innebär... är ju ändå det hon jobbar med.. faaaan alltså, jag ska minsann visa henne. du e ju bara för go, bara dig det händer.
skulle kunna vara mig oxå, hahaha vi lär va släkt. hahaha love you.
pusspuss

I Sussis skojiga sagovärld! sa...

ja vi är ju liksom släkt! om du varit med skulle vi allt lappat te na å buntat ihop na å slängt henne i en sopkonteiner där hon hör hemma! mohahahah.. skönt med ditt tappra stöd systra mi!
Pöss