onsdag 24 juni 2009

Metropolen Borlänge får finfrämmat!

Ser fram emot helgen.. i passionens tecken, vilket är temat för årets Peace & Love festival här i metropolen Borlänge!! :)
http://www.peaceandlove.nu/festival/
Massa vänner som kommer hit å härjar vilket jag ba älskar! Får man träffa på dom alla tokstollar.. hihi Kattislainen med sina galna påhitt..
-jag har saknat vår Skrikterapi!!!
Supersöta Mysan med sina goa grogganovor..
Galenpannan ÅsaPåsa med härliga partytrix hehe... blir spännande!

Ska hinna med att jobba endel också men det ska allt gå.. så enda kvällen jag kan parta blir på Fredag för mig!! då jäääälar!! hehe

Jag har inte kollat in mig på spelschemat än ordentlig..
kan bero på att jag inte har en aning om vilka alla band är!!!!!!! Jag erkänner:
ÄR SÅÅÅ FASLIGT KASS PÅ BANDNAMN/ARTISTER.. ja namn över huvudtaget har jag svårt att minnas!!!! Lite pinsamt men jag ser det som ett handikapp!! hhi hi.. sånt får man leva med! :P
..men några jag har koll på :D och vill se är Sophie Zelmani, Håkan Hellström, SugarPlum Fary & Mando Diao (Borlänges stoltheter), The Sounds, Thåström, Lars Winnerbäck, Hoffmaistro and craa, och lär la se ufot Thomas di Leva.. han är så skön! Står upp för sitt budskap och sin livsfilosofi.. eller nåt hihi.. han är udda men han skräms inte av nån utan..
..kör sitt race!
Så för mig är han en förebild!
-go di leva!

sova sova säng..

Inga kommentarer: