söndag 26 december 2010

Soffläge

Julen är över, likaså juldagen och jag är bakfull i soffan och lägenheten ser ut som ett bombnedslag men vad orkar jag bry mig om det!? ;) Hehe. Orkar dock blogga lite allafall haha.. här kommer några mobilbilder från julen. Jag glömde ta med min kamera ho ho ho inte klokt!
Ledsen för det, mobilbilder suger men men..
Snygg tomte hade vi allafall hahahhaha..Tyvärr så missade mor tomten, hon satt på dass. Stackars°°
Julen är underbart mysig! :) Var hos mor och min lillasyster Rebecca. Träffade mina brollor Tommy och Kim med sin söta flickvän Mia! Det var bara syster Lotta med sin underbara familj som saknades, de firar jul i skåne. Hoppas få träffa dom snart och lilla gullungen Alice! :) Prinskorvarna, som små spindlar ligger de på faten och sprattlar. Undrar vilken som kom på idèn att spindelbenen är "juligt"!? En dag om året snittar man upp körvarna. Haha.. knasigt men härligt! Gjorde risalamalta med till efterätt jag och Beccis! Så mumsigt! :)
Mamma tog med lite Norsk julebrus (julmust) Gött gött!! :P
Men det smakade mer som Pommac.
..och min stolthet. Finska kålrotslåda!! Sååååå gott!! :)

-Någon som har ett jobb att ge mig i julklapp??
Ingen skulle bli gladare än jag.

Inga kommentarer: