fredag 3 december 2010

Modell för en dag!! :)

Min syster Lotta när hon var modell för en dag!! :)

Nu har jag förberett mig lite inför ljusvisningen imorgon hos min vän Anso i Hallstahammar! Packat ner ljusen och skrivit ner lite stödord inför babbleriet hihi. Även strukit för sånt i katalogerna som utgått för året.. tog tid! Grrrrr...
Jag och Pernilla åker ner tidigare och passar på att fota oss hos The Studio i någon slags skyskrapa i Västerås! Spännande.. inte minst att hitta dit!! Hehehe..
Nyfriserad igår och nyfärgad frilla idag!
-Wiiiiiiiiiiiii..... få se vad fotografen får en till att göra för supermodellposer! Hihi

Känns så skoj att få vara den som står framför kameran för en gång skull! ;)
Inte ofta det sker hahahhaha.. Finns massa supermysigt kort på nära och kära från julaftnar eller andra högtider där jag inte är med på ett endaste kort.... varför? För jag är fotografen haha.

Godnatt!!
:)

Inga kommentarer: