onsdag 1 december 2010

Fick en ängel!!


Jag är så glad för det öppnar sig dörrar i mitt liv och då tänker jag främst på jobbsidan! Så otroligt skönt att inte behöva oroa mig för att jaga jobb hela tiden! Det är inte ofta anställda förunnat att ha chefer som de tycker mycket om och som värdesätter sin personal! :) Jag känner omtanken och det är så härligt! Jag blir så himla glad!!

Sen blev jag såååååå glad och berörd i förrgår då jag fick ett paket på posten!
-Alex du är en ängel, tror du skickade dig själv i ett paket till mig! ;) Hihi Tack min vän!!
Fick ett jättefint brev och den här fina!!!En sak jag måste göra är att lägga mig i tid bara så jag orkar njuta av allt underbart livet ger mig! Måste vila och tänka på mig själv så jag inte bokar upp mig för mycket och inte får tid till att fylla på energireserverna! Är så trött hela tiden och stressar lätt upp mig. Är lättirriterad!
My mission är asså att bara vara!!!
Påminn mig gärna.
Ligga under min gosiga gröna filt med Tussan å bara gosa är nog favvosysselsättningen! :) Får nog ta å låna hem henne snart igen! Hihi.. Fina tjejen!

Nu ska jag ta en tur te frissan!!!
-Wiiiiiii... wich me luck! :P

1 kommentar:

alex sa...

en angel till en angel!!!!<3