måndag 13 december 2010

Jag är SM medaljör i boxning! :P

Hahahahha.. lite bilder från en toppenkväll! Idolfinalkvällen! Jay Smith vann hela kalaset, han var grym, men var rätt jämt tycker jag endå!
Jag, Pillan och Kristine samlades i min lya med sjukt mycket gooooodis hehe..
Gjorde käk.. sjöng "vackra visor".. fuldansade.. mumsa godis.. och jag lovar:
  • Flummigare kväll får man leta efter i minnesbanken, och ändå inte finna nåt som slår denna!! Hahhaha.. underbart! Helt underbart!
Jag tror benhårt på att ett skratt förlänger livet.. hur många liv får man inte då om jag skrattar oavbrutet en hel kväll? Hhhahhaha
Blev någon slags spontan ljugartävling tror jag!
Alltså jag är värdelös på att ljuga, men när jag träffar nya människor så kan jag göra några rejäla försök. De har ju inte en aning om tecknen som för dem jag känner är såååå uppenbara hahahhahahah.
Lyckades lura i Kristine ------>att jag vunnit SM-guld i boxning som ungdom!!
Sjukt roligt hahhahah, så nu har jag lovat privatlektioner! Grymt va!

-Dont mess with Susie liksom!
Mohahha..

Pillans vovve Stålis var konstant nyfiken på godisskålen.. Sträckte på sig och sniffade nära nära skålen. Heter nog mer avundsjuk! Han trodde givetvis vi mumsade på levergodisar.. snåljåpar tänkte han nog lilla Stålisen! Men i själva verket skulle han varit glad att vi besparde honom rännskita!
Tussan var jättepigg!! Hahahhaha.. Vi tog ett bra gäng med bilder på oss alla 3, och jag lovar haha.
Detta var bäst!

Säger en hel del! Hehe.. Inte så fotochenick!! :P Men kul var det!
Efter allt ljugande så började jag berätta om min gammelmorfar som var grek. Invandrade till Finland.. och kan lova att detta inte var populärt! Min gammelmormor blev utfryst av släkten och skötte familj och hushåll på egen hand med sin älskade make! En dam med skinn på näsan! Mycket krut i henne, hon hade hakan högt! :) De fick massa barn. Min mormor Elma står högs upp, 2a från höger!!! Så fin!
Givetvis trodde de inte på mig!!!
-AAaaaah hahahha.. fick lov att ta fram familjefotografiet från tiden då det begav sig!! :)
Beviset!!
-Där är han, den mörkhyade krulltotten!
Jovars, en härlig kompott besitter jag! Blandblod är det bästa! Nya gener och inge risk för inavel! Hehhe.

Mänskor som Pillan och Kristine är jag glad för att de finns på jorden och förgyller livet!
Tack för att ni finns alla mina goa vänner!! Så glad att jag har er! :)

Nu dax att sova!
Måste upp i tid!
Ska te Falun imöra och köpa en jacka på HM! Så fin!

Lucia idag, har inte sett nåt lussetåg! :( Ledsen för det!
Fick nöja med att in vän Manne sjön Staffan stalledräng för mig på Subway. hahaha inte fy skam.


-Godnatt.

Inga kommentarer: