onsdag 8 december 2010

LjusREA1. December.

Idag har jag haft en go vän på besök!! Daniela, som fyller år idag!! Fick äran att ha henne här några timmar!!
(Foto från en technokryss)
Jag bjöd på en superfin och omskriven födelsedagssång som antagligen lät.. hemsk!! Hahha.. och i present fick hon en go blandning av doftljus hhihihi! :) Vi fikade på saffransbullar med mandelmassa i som enligt en vän "knullar i munnen". Hmmm.. inte så vackert uttryck kanske men alla förstår kanske att jag är en tokbra bullbakarberta när ja väl lägger manken till, vilket inte är så ofta hahahhahah..

Vi satt i soffan och myste och babblade om hundvakter och allt möjligt! Idag fick jag reda på att vikariatet jag skulle hoppa på i Januari inte blir av. Kändes rätt tungt att höra men jag tänker att.. " Det är en mening med detta, var inte rätt tid just nu att jobba just där!" Kanske kan öppna upp sig en dörr dit igen längre fram hoppas jag! :) Nu väntar någon annat runt knuten! Jag lär bara gå runt hörnet och kika!!
Så plötsligt hoppade Daniela högt i soffan haha.. Ljungis på sin hylla rörde sig utan att varna henne första hahahhah! Inte så farlig den goa snälla killen... ;)
Myyyyys..
Är 2 reor i December för Partylite!
Den första är mellan 1-15 December, men för att få produkterna innan jul så lär beställningen iväg senast den 10e, alltså på Fredag!!!

Lägger upp bilder på 1a REAN! :D
Om man gillar
teljus så ska man passa på att köpa 5 teljuspaket för priset av 3! (Dvs 285kr istället för 475kr) Teljuskampanjen gäller hela December, men vill man ha dem innan jul så säg till med en gång! Ring mig på 070-4742716 eller maila på jatvproduction@msn.com.
Skall betalas genast om du vill ha dem innan jul!! Måste beställa på fredag 10e och ska helst vara betalt då!! Bananblad doften är visst en av sommaren populäraste dofter så kan va rolig att testa! :) Den finns inte i nästa års katalog så om man gillar den får man passa på! Espressoserien är gjort av lindat trä!! Vita snöbär kommer utgå som doft till nyåret!
Romans teljushållare kan man ta isär om man vill!

Inga kommentarer: