fredag 17 december 2010

Kåtfia!

Hoj, har en intervju inbokad på Måndag! :D Så spännande!
Jag tycker så mycket om att prova nya saker i livet och detta jobbet är en helt ny utmaning för mig om jag får chansen att prova! Vore jättekul! Hoppas!
Skall även på ett möte i Januari med personalchefen för Dalarnas Tidningar! Skoj! :)

Har Tussan här.. hahhaha hon är i höglöp och tokkåt! Vi har Fredagsmys i soffan och jag valde att ta ner Ljungberg i soffan för Tussan tycker så mycket om honom.. men.. hon tog det till en annan nivå ikväll! ;) Är väldigt närgången.. viftar på svansen och sätter upp baken i ansiktet på han. Garvar som tusan åt dem!! :PÄr helt övertygad om att hon älskar mig också.. haha allafall ikväll! Hon är dökär i mig och vill nog helst att jag gör henne på smällen också haha! Sitter och tittar med vädjande ögon på mig, lägger tassen på min arm och när jag klappar henne börjar hon puta med baken och vifta ivrigt med svansen och böjer svansen åt sidan!!
-DirtyTussan!! Haha

Undra hur en liten illbattling te bäbis skulle se ut om Tussan parar sig med Ljungis?! Haha..
sööööööööt!! ;)

4 kommentarer:

Lovisa sa...

Haha!! Hundugan skulle det bli då ;)
Skulle kunna passa den också om det skulle behövas, hihi :P

Puss

Veronica Kjellberg sa...

Du e för rolig :-)

Lotta sa...

Hahahajahaha! Du är då inte klok!!! Hunduganen ser heeelt gaaaaaaaaalen ut! Hahahajhaha, du måste lära mig! Proffsosussi!

I Sussis skojiga sagovärld! sa...

Hahahha.. ja visst Lovisa! Perfekt att jag har barnvakt åt den kommande hundoganen! Hihi
Ska lära dig Lottis! :D Superkul å trixa med sånt! Haha