lördag 18 december 2010

Galna pepparkakor!! :D

Proffs på pepparkaksskapelser.. yes!! Hemma hos mig idag! 4 stycken var vi som kämpade mot samma mål... att göra de snyggaste, coolaste, sötaste och givetvis smarrigaste pepparkakor som någonsin gjorts!! Det var jag, Pernilla och hennes söner William och Oliver.
..och självklart lyckades vi! Kolla själv!! :P

Fantasin flööööödade!! HihiPillan med de snygga..... brillorna!! Hahahahha..
Vet ej om det var pepparkakorna eller glasögonen hon ville visa mig! ;)

-Schnygggt allafall!! Haha

Spännade kreation nedan!!! Obs obs.. barnen som gjort den!
En snopp!! Mycket dirty hos mig denna helgen haha.. Tussan som är i höglöp och är pilsk på allt å alla och sen kidesen som gör snoppar hahha.. den var så lång så den var tvungen att vila på en till stjärna! Grymt! Rejäl doning! ;P Blev ett självporträtt!! :) Lika? Många snygga blev det!! :D Grabbarna var superduperduktiga!!
Tussan har gnällt en del idag. Tittar på mig och går till dörren! Så tossig pga att hon löper. Vill ut och hon spanar efter karlar hela tiden. Vill fram å hälsa på alla vi möter. Hundar.. njäää spelar ingen roll om det är en tik eller hanhund. Hon lägger undan svansen, putar på rumpan mot dem och tossar sig mot alla!!
Tokis!!! :)
-Godnatt! Imorgon blir det upp till jobb!! Så skoj!! :) På ett gruppboende! Ser jag fram emot. Borde ha sovit för länge sedan bara.. hoppsan.
När ska jag lära mig att lägga mig itid? Hur gör man? ;)

Inga kommentarer: