måndag 22 februari 2010

Ta råd från andevärlden?

Jag fryser!!!
Måste snart ut med Ronjis.. burr. Ska tona mitt hår sen, och efter det blir det att tina upp sig i ett skönt hett bad! Jag vill vara varm och go...
..hör ni mig när jag *skriker:

-Jag aaaaaaaaaaaavskyr att frysa!!!!!!

Jag fick en massage igår! JIhooo
-Tack Robban! :)
..så jag har inte ont i huvudet idag allafall. Gör susen med massage alltså! Har kännt energin i mig leva idag.. hahah igår kände jag mig nämligen som en zombie!!!
Vore superskoj att gå en massagekurs nån gång faktiskt. Min mamma snackade idag om att gå en helt annan kurs.. som handlar om att öppna upp sina sinnen för andevärlden. Låter så otroligt intressant, men jag jag skulle nog inte våga!
Eller? Gör jag det? Frågan är ju.. vill jag?
Vill jag kunna få kontakt med andevärlden?

Det har intresserat mig mer och mer sista 2 åren egentligen.

Jag har alltid i mitt liv varit väldigt skeptisk inför spåtanter/ medier.. jag menar:
*Jag har alltid trott på spöken, att själen lever vidare. Kanske rentutav att ens själ föds på nytt!
Men, jag var rädd att gå till ett medie för min egen del utav rädsla att få reda på något som får mig att göra fel val i livet.. eller annorlunda val än jag skulle om jag inte gått till mediet! Hmmm.. var rädd att bli påverkad att ta fel väg i livet, hur skulle det gå då? aj aj aj

För drygt 1,5 år sedan gick min mor till ett medie!
Hon hade efter det en hälsning till mig!
Från en ande!
Mamma visste inte vem det var då, hon kunde inte komma på vem.. så hon förklarade för mig vad mediet sagt och jag förstod direkt!
-Det var ju min farmor!

Hennes hälsning var riktad till mig (farmor beskrev -->mammas äldsta dotter) Anden förklarade att dottern (jag) var utomlands just då (jag var i Skottland) plus massa mer som gjorde det självklart för mor att förstå att det var just mig hon pratade om!
  • Farmors hälsning gick ut på att jag skulle tänka mig för mer innan jag handlade! Vara rädd om mig och inte gå in i situationer, relationer utan att tänka mig för.. för då kunde jag råka illa ut!!!!!!!!
Saken är den att jag är så fruktansvärt godtrogen. Jag tror gott om alla. Jag avskyr slagsmål och kan helt klart kunna försöka avstyra nåt som jag tycker är orätt. Det är galet! Farligt ibland! Engagerar mig i människors problematik och tycker synd om såna som mår dåligt och vill gärna hjälpa till!
Herregud, folk super sig till personlighetsförändringar och aggressioner föds, knarkare som hallicunerar, psykiskt sjuka. Oberäkneliga individer som i fel situaion inte bryr sig ett dugg i värdet av mitt liv.
Jag fick mig en tankeställare.. kanske inte ska lägga mig i allt som sker! För mitt eget bästa! OM det inte är en god vän såklart! Då ställer man ju alltid upp givetvis!
Jag såg på andevärlden med nya ögon efter det!

Min farmor finns ju däruppe.. och vakar över mig! :) Hon ser vad som sker, och hon bryr sig och vill ge mig råd i livet! :) Blev så berörd! Känslomässigt varm inombords! :) Det är så jag ser det nu, att om man går till ett medie så kan jag få råd/vägledning i livet från ett annat perspektiv, från ovan! Men det är inget jag måste följa eller som måste avgöra mitt livs väg. Jag får ju råd hela tiden från mina vänner, min mor, min syster, arbetskamrater!!!
Varför inte ta emot

råd från tex

min farmor?
:)


Men, jag har aldrig velat se själv.. nån ande! Anden som kom fram då jag själv var till ett medie hösten 2008 sa till mig att jag kunde be henne om vägledning om jag undrade över något i livet. Att hon hade kraften att visa mig,, kanske i en dröm eller genom något jag såg efter vägen.. ett tecken som skulle få mig att förstå! Häftigt!

När jag var liten var jag livrädd för spöken! Jag vet idag (Mor har berättat) att det spökade i radhuset jag bodde i från 2a klass till 5e klass och när jag tänker tillbaka så minns jag tydligt hur skräckslagen jag var ibland då jag skulle sova och jag kände närvaron av en man som stod intill sängen och stirrade på mig! Jag vågade knappt andas.
Var detta enbart inbillning eller var det ett spöke? Det vet jag inte.... men idag är jag inte lika rädd! Det känns skönt!


Sov gott nu.. gott folk!
Och hoppas ni inte blir rädd för spöken inatt!
hihi

:)

Inga kommentarer: