onsdag 24 februari 2010

Jag har en modellhund! :)

Idag har jag städat... hehehe inte bara städat i vanlig bemärkelse utan röjt ur en av mina garderober som var full från golv till tak hahaha var kaosartat i hallen under dan! Fy så hemskt!
Men oj så bra det blev! :)
Go känsla när allt är klart.. hihi bar upp massa till vindsförrådet och slängde massa skit!
-Sköööööööönt!
Har satt upp mina Guitar Hero gitarrer på väggen också, dom fick en liten egen hörna tillsammans med trummorna! Blev skitbra tycker jag!
Sen ville Ronja ut å gå så vi tog en långprommis längt med Dalälven!
Så duktig att gå fot skruttan!!
Matte hade godis med sig i fickan idag..
Då är man la hur duktig som helst!! :) Ronja spanade för fullt efter änderna och blev superglad då hon tillslut skymtade dom komma flygandes mot oss!! Haha hon är så söt! Man får säga åt henne så hon inte springer för långt ut på isen bara!!!!
Busis!


..tog svängen förbi Gammelgården!









Är så fint där så passade på att ta lite modellbilder på min älskling! :) Hon börjar riktigt förstå vad som gäller då jag tar fram kameran hihi.. hon tittade så fint rakt in i kameran då jag skulle ta bilder, så fick hon sin belöning!! Godis!! :P Mums.. Hon kommer bli en riktig modellhund haha.. så går det med en matte som är fototokig!
:)




Världens sötaste tjej!! :) Är så kul för Ljungberg har fått tokmycket energi på sista tiden sedan solen kika hit ordentligt och värmer gott!! Han hittar små solplatser!! :) Springer runt här hemma.. upp på soffan.. ut i köket och tigger mat!! haha.. sen in på toa och bajsa lite kanske får sig en varm dusch av matte :) sen upp i soffan igen och sola sig! Så roligt!
Gos!! :)
Fast han blev mest irriterad att jag störde honom i solningen haha.. Jag gillar hans fina gröna färger och utsmyckningar! Den stora fläcken som ser ut som ett öga har han för att imponera på tjejerna!! :)

FUnkar fint på matte allfall!
:)

Inga kommentarer: