torsdag 11 februari 2010

Försov mig till jobbet idag!!!!! ;)


Hahahahahahahhahahaaha ha aha
ha ha ha ha ha ha hahhahahhahahhah
-Helt sjukt!!!!! Jag ligger i sängen. Klockan är 03.01 nu och jag har redan varit på väg till jobbet idag! Kan upplysa om att jag börjar jobba 07.30!!!


Händelseförlopp:
Vaknar panikartat och stirrar på klockan.. aaaaaaaaaaaaaahhh sömnig som en sengångare ser jag att den visar 06:45. Shit.. tänker. "fan va trött jag är" men är helt säker på att jag redan stängt av alarmet och försovit mig! Skyndar upp..
  1. Hitta kläder.. va fan ska jag ha... stresss...
  2. Håret ser fördjävlig ut, blöta det och försöka fixa ordning.. Klippte mig igår så vill verkligen hinna styla det å se hur det blev!
  3. Lägga på lite smink så man inte ser heeeeeelt död ut vilket är känslan jag har!
  4. Fram med en djuptallrik.. i med fil.. i med Kalaspuffar.. rosta en macka.. på med smör och rökt skinka.. mums mums.. streeeesssssssssssss... -Aaaaaaahhhh klockan är mycket!!
  5. Ut med Ronja och kissa en snabbis och UT TILL BILEN! Ångest för jag inte hann ta Ronja på en längre prommis... :(
  6. Väl ute.. är det kallt! Burr.. massa is på rutan. Skrapa skrapa.. får ont i armarna som jag har träningsverk i. Isen sitter som sten.. både på ut och insida! Jag har turen att få skrapa på båda sidor!!! Skitsur! *Muttrar och svär.
  7. Fan. Klockan är 07.30 och jag har inget nummer till arbetsplatsen! Helvete (ursäkta svordommarna men jag tänkte så) Jag kör som en biltjuv mot jobbet.
Wrum.... Under tokbilturen tänker jag... "va mörkt det är" och "va öde allt känns" och "vart är alla andra i Borlänges befolkning idag???"
KOllar så klockan igen! Hahahahahha såååå sjukt! :P Tänker nu istället...


"Hur kan det vara möjligt?" haha

Klockan är ju 02.36.
Jag åker in på Statoil som är helt svart, presic som i natten! Vänder snopen min bil och kör hemmåt! ROnja blir superglad att få hem sin matte igen, skuttar och vill mysa. Jag kryper ner i sängen igen... hehe Vad var meningen med detta? Kanske att jag lär lägga mig i tid! Blev sent igår! Fy skämt. Men nåt återfall är la okey! (ang min Gå Att Lägga Mig I Tid strategi) Men det är inte okey att bli så sen till jobbet!! Jag får va glad att jag klantade te mig och att det inte var morgon och jag försovit mig på riktigt!! !

Tok tok tok... hihi..
Nu ska jag natta kudden några timmar till! Hihi..

Sov gott och..

-Kom inte försent
till jobbet idag!! hihi


4 kommentarer:

Anonym sa...

haha men sussie då, inte lätt! *asg*
Kram // Dina grannar!

I Sussis skojiga sagovärld! sa...

nej ja vet! måste drömt att alarmet gått, för jag var helt övertygad då jag vaknade att jag redan stängt av det!!
Och.. det jävligaste är att jag lyckades försova mig IGEN imorsse. jag undrar..
Hur lyckas man?

*skakar på huvudet

Hansson sa...

Hallå, hur kan man hinna så långt innan man inser vad klockan äår? :D *asg* ...finns ingen risk att jag skulle kliva upp så mkt för tidigt...sova över är dock inget prolem :)

I Sussis skojiga sagovärld! sa...

ja jag fattar inte jag heller!! hahah jag måste kollat fel flera gånger på klockan! förundrad.. fortfarande chockerad! hahah

Tur man kan bjuda på lite skratt! hihi