söndag 21 februari 2010

Skallebank!!

oj oj oj...
Kom nyss hem efter ett tungt jobb pass!
Känner mig helt mörbultad.. av en liten hacka.. hmm.. ja som att någon stått brevid mig hela dagen och hackat mig i huvudet.. ja med en sån här.. i tinningen!!!! Inte så skönt... Jag har haft ont i huvudet nästan hela dagen.. jobbigt. :( Det gör ont vid ögonen.. trycker vid tinningarna och jag vill bara trycka in ögonen i skallen för de sticker och gör ont!
Ska göra te nu och ta några chokladbitar, ja med lite choklad känns allt bättre!!! :P
..haha
..sen ska jag ta ett varmt bad!
Sen kommer goa Robert hit, *hållar tummarna och hoppas på massage! Som alltid kommer min spänningshuvudvärk från onda axlar! Måste träna mera!!
Men..
-Jaaaaaaaa jag har börjat träna! :) Har nu årskort på Friskis och Svettis. Är suveränt för får bidrag på 1000 kr från jobbet så blir enbart 1500 för ett år! Nada :) tjihoooo

..och det bästa.
Jag har träningskompisar!!
  1. Brollan Kim (Gymkille)
  2. Kims tjej Mia (Vill köra pass.. skitkul!!)
  3. Jessica, en kompis.
  4. ..sen vet jag att fler är på G att signa in! hihi Skynda!! :)
  5. Just ja, en person jag är kontaktperson åt tränar också där! Superkul!
  6. Har jag glömt nån?
Igår fick jag extra träningspass också för jag åkte slalom. Träningsvärk i låren idag!! hehe. Gött!

Var på kalas igår hos min bror, hans dotter Sofie fyller 9 år! Så stor tjej då! :)
Vi fikade och spelade TV spel, jag var en gul apa hahahah så roligt! Min apa hade coolaste rosa stjärnbrillorna som finns! Man fick välja kläder och grejer och sen tävla i olika grenar mot andra färgglada apor! Tex "vem som kunde fisa längst i en pool" med en stor gorilla som sov.. men om gorillan vaknade och såg att man fes så fick man sig en fet smäll rakt i huvut! Fränt! (hmmm därför jag har huvudvärk idag måntro??? hmmmm )
Jag vann inte.. surt sa räven om rönnbären. Kom la 3a tror jag.. eller var det 4a? Såna detaljer lägger jag absolut inte inte på minnet hahahahah..
Lilla Elin va där också, alltid skoj å träffa henne!!
..och Amanda! :) Inte ofta vi ses så supermys! :)

Och till ett annat kalas!
När jag var hundvakt så kom mamma på besök och hade pusskalas med sin förre hund Tussan (Fd Zita) så söta va dom!

Dom hade en särskild lek för sig också för 1,5 år sen då hon bodde hos mor!
Tussan blev eld och lågor när det blev busdax!!! :D
Kolla in:


Inga kommentarer: