tisdag 2 februari 2010

Cowboys på Husgung!! :)


Det började med den här hatten!!


I Fredags ringde den här tjejen till mig och sa:
-Sussi jag ska ha min nya snygga cowboyhatt och mina matchande boots på mig imorrn på Husgunget, du måste hänga på temat!!!!!!
hihi... jag kände att jag inte riktigt kunde haka på det seriösa cowboytemat (har enbart en vit cowboyhatt med ludd på hahaha)



.. men jag ville inte missa det heller!! :)

Manne hade massa roliga gubbs på besök från halva Sverige som roade sig med att åka skidor i Romme Alpin halvfulla hela Lördagen pga av kylan som låg på -18!! Ha ha.. dom förklarade det med att dom var tvungen att gå in och "värma sig i baren" när isen frös på för hårt i mustach och skägg och snoret hade förvandlats till istappar från näsan. Kan man ju förstå.. och vad värmer inte bäst om inte en stor stark eller en liten jävel OBS OBS "deras ord"!!!!
Dom överlevde dagen så beslöt sig för att löpa linan ut och kasta sig i Borlängefolkets armar på Husgunget! Hoppas dom hade skoj och att alla överlevde även kvällen!!! Borlänge är ju nämligen full av galningar!! :P
Jag tog en sväng om med en av gubbsen allafall.. blev en foxtrott!
Skoj!!! :)

I vimlet träffade jag på en gammal vän, Linda Nielsen! Alltid lika glad! :D Man blir inte annat än go o glad själv av att umgås med den här tjejen!!
Härligt med positiva personer med massa energi!
Var sjukt många år sen vi sågs.. kanske 6 år.
Vet inte?? ..underligt hur fort åren går!



Ja just det.. tillbaka till hatten!!!
Den ville så gärna byta huvud för en stund.. så den flaxade över.. flax flax flax...
Flax.. flax flaxade över till Tomas!! Haha..
Söta cowboytjejen Hanna kom i chocktillstånd och gick genast ner i någon slags hemsk psykos!! Hon spottade och svor och slog klackarna i taket så taket ramlade ner och slog minst 237 personer medvetslösa.. Hmm..... Eller? Spårade jag ur nu? Hon ansåg sig allafall ha ensamrätt på hatten och satte den så på sin rätta plats! Pust.. jag andades ut och Hanna blev lyckligast i det här universumet! Hehe... tror ingen vågade fråga mer om dom fick låna hennes kära hatt!
-Mohahahhaha...


-Japp ölen var god! Haha.. :P











Om bandet var bra?? Nja.. det va sådär.. gick och härja loss te en smula allafall och har man bara roligt sällskap så blir väll allt tokkul! hahahhahah
En liten applåd då! :P

Klart man kan ha kul i staden där man Bor länge!
Kom hit så får ni se! :)


2 kommentarer:

Hanna sa...

Haha, vilket underbart logginlägg! Jag ser inte nykter ut på ett enda kort, knasigt! :) Men det kanske helt enkelt e så att jag blir hög på livet när jag e med dig stumpan! :) Underbart att umgås med dig!

I Sussis skojiga sagovärld! sa...

ja visst, du var nog hög på livet! :)
hihi har superskoj med dig med vännen!!
Gör vi om, mycket tok när vi hänger! hahhaha
kraam på dig