fredag 18 september 2009

Knastrande knä problem!! aj aj ..

Kl 01.10
På jobbet nu, arbetar vaken natt...
och oroar mig för mig knä,
eller mina knän heter det! Men vänster har känts underlig nu i 3 veckors tid! Som om det ska hoppa ur le nästan.. otäckt! När jag kör bil och ska växla så kan det låsa sig så jag lär tvinga ut det så det knäcker till.
Hugger av smärta i knät ibland.. i trappor tex eller bara när jag går vanligt.. idag har det ömmat mycket,kan nog vara inflammerat! Aj aj aj! Sikke skit!
Skulle sätta mig på huk idag och hör ett knastrande ljud!! what?
Inser till min stora fasa att det kommer från det förbaskade knät!!!!!!!!!!!!!
Skit! Gör samma rörelse igen... Hör det från båda knäna! Som om hela knäskålen malts ner till småflisor och någon krasar med det mot varann.. otäckt ljud!!!
-Skit!!!
Lär jag gå te doktorn ällä.. skiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit!
Mitt vänsterknä har spökat ända sedan ja... shit kan det vara 2001 jag ramla med snowboard i Romme Alpin? pinsamt öde hur som helst.. *skäms*
Stod still i en brant backe av blank is och väntade in min kompis som snabbt svishade förbi mig.. min blick följer henne då hon far förbi och jag tappar balansen!!! Ramlar rakt ner i stenhård is med knäna först.. Genant! Och jäcvvl-r va ont det gjorde!!! Skitont!!! Men envis som man är åkte ja vidare.. Sen när jag åker hem känner jag inte längre mitt knä! Är bedövat!
Tillslut blir jag van med den känslan,
men går te tyske doktor Grinig som säger mig att:
-Det es Nicht fel på knääät, sånt får du geleva med!! Inget göra åt
-nicht!!!

Tyska doktorer, Portugisiska doktorer.. Nicht gut!! No bien!! :P
Håller både tummar och tår för att det inte är nåt allvarligt!!!

Min Ronja är världens bästa o goaste på planeten! Hon gör mig så otroligt glad! Hennes ögon lyser som solen då jag kommer innanför dörren fast lampan är släckt, hennes kramar gör mig varm en kulen kväll, hennes kvällsprosedur haha den lockar alltid till skratt.. hon ligger mitt i kuddhavet med benen rakt upp i luften och börjar sakta snarka en fin melodi hahhahahahah.. Så söt är hon mitt charmtroll!
Ja hundar är bara så söta o goa på alla sätt! Hmm.. förrutom när dom äter kattbajs och matte (jag) råkar få den haluppätna mjuka kattbajan rakt i handen då jag idag skulla ta ut det odefinerbara som hon hulkade.. wääääsh såååå vidrigt va det!! Då var jag inte så impad kanske av min tjej hahhahahhaha

what to do now.. kl är 01.30 jag jobbar te 06.45

Inga kommentarer: