onsdag 23 september 2009

Nån som vill slåss??

Vill bara säga..
-Var inte rädd å skriva inlägg! :)
Jag har verkligen ingen aning om nån läser min blogg.. så roligt se om nån tycker o tänker likadant som jag.. eller verkligen inte! haha
Jag lovar nästan att inte slå er.. beror nämligen på hur många öl jag druckit. dvs hur kaxig jag blivit!! hehe.. av nån anledning så förvandlas jag ibland till en kvinnlig motsvarighet till Hulken när jag festar te ordentligt! Spelar ingen roll hur stora och starka mina "motståndare" är.. jag är alltid helt övetygad om att jag klår dom! LÄTT!! hahahahha...
Nåt i alkoholen.. nån kemiskt reaktion som gör förvandligen.. vad vet jag??
mohahahhahahahhahahahhahahahahhaha

Har ring om jobb idag/brummat iväg med min bil och lämnat CV på Stugknuten, ett bemannigsbolag för personliga assistentar.. gud så trevlig hon var som jag träffade där! Vill verkligen jobba hos dom! :)
-oooooo håll tummarna för mig snälla!
Jag ska alldeles strax iväg på hundkurs med Ronja!
Spännande.

2 kommentarer:

Rebecca sa...

Jag läser dig blogg toksyster! hahahah fast inte varje dag, det har jag ej tid med! Men nu så läser och läser och läser och läääääääääääser jag! ;) Saknar min lilla Theis, hur har ni det? :) hihihi KRAM PÅ DIG!

Lotta sa...

hahaha, jag läser ju din toka. hahaha, man kan ju inte göra annat. läsa och garva och bara se allt du gör framför sig, du är ju för rolig. pöss